het gaat niet persé om de penny, ik las die vroeger ook, maar ik ging toch ook niet de wei in om paarden te knippen?
Kinderen raken in het algemeen, het gevoel voor fictie en nonfictie kwijt. ze kunnen het niet meer onderschijden.
stond dat niet vandaag in de krant? koeien zijn paars en pizza's groeien aan bomen.
nog een voorbeeld, een 4jarig jochie schoot een leeftijdsgenootje neer, als spelletje, omdat hij dacht dat hij daarna toch wel weer zou opstaan. (kan ook wel ouder zijn geweest hoor, )
verval van de maatschappij,
ik zie het steeds meer gebeuren om mij heen, ik wordt echt oud. (19)
verder heeft mijn zusje nu ook een abbo op de penny, en natuurlijk lees ik m dan ook
, maar als ik soms die verhalen lees, trek ik ook al m'n wenkbrouwen op, ook in de tekst zelf, tips, antwoorden op vragen,
veel klopt er niet eens.
hoe moeten die kinderen er dan uit wijs worden?
(en ja ze zijn natuurlijk zo brutaal als de pest, dus zo'n omheining ach waar heb je die voor nodig
)
het is mischien een beter idee, om de wereld kennis te laten maken met: HET LEED DAT PENNY'S HEET,
uitleg waarom mensen niet aan paarden moeten zitten,
dat de meeste paarden in NL. echt wel goed verzorgt worden, en de eigenaar dus liever niet heeft dat er onbekende verzorgsters zijn.
een paard een bezit van iemand is, en dat eraan komen, eigenlijk een beetje stelen is, of inbreken,
en natuurlijk, dat hoe lief een paard ook lijkt, ze best gevaarlijk kunnen zijn. enz..
maja hier zit natuulijk geen geld in voor de tvbazen.