echt SUPER gedaan!! petje af!! heb het filmpje ook nog even gezien, echt heel indrukwekkend!! dat moet wel een grandioze ervaring geweest zijn (vergeet je nooit meer)!
Ik heb hier maar 1 woord voor, eigenlijk 2: MOEDIGE MEIDEN! En niet te vergeten hun paarden. Vergeet niet dat deze dames met hun paardenmaatjes zich bevinden op vreemd terrein. Water en een bodem waar je geen zicht op hebt. Met alle gevaren van dien. Greppels, onzichtbare afscheidingen enz. etc. GROTE KLASSE om jezelf en je paardenmaatje bloot te stellen aan dat soort gevaren. Om andermans paarden te redden. Deze persoon zou jullie enorm dankbaar moeten zijn. Ik vraag me af of dit idd is gebeurd, maar gezien de laksheid bij het op tijd binnenhalen vd paarden, zal het wel niet. Of heb ik iets nog niet gelezen hier? Het filmpje was indrukwekkend: echte 'cowboygirls' met een enorme kudde paarden in de achtervolging. Wat moet je je goed voelen als alles lukt zeg! een diep respect voor de meiden en hun paarden!
wat een geweldig gezicht,, ik had echt waterige oogjes er van, hartstikke knap meiden, en natuurlijk ook super van jullie paarden, dat die nog zo koelbloedig door het water denderden..
ik denk dat heel veel paardjes en mensen jullie heel erg dankbaar zijn.. TOP!