jacimatho schreef:Dees_daan...
Je hebt een onvermoeibaar groot vertrouwen dat in ieder mens een goed hart schuilt.Respect daarvoor, echt waar. Het is een underdog positie die je nu innneemt door de man te verdedigen.
Deze man zal ongetwijfeld zijn goede kant hebben, maar heeft dit niet laten zien op het gebied van welzijn wat betreft zijn dieren, en dan heb ik het over stelsmatige jarenlange verwaarlozing dat dus uiteindelijk is ge-escaleerd in dit drama.
Ik spreek niet over van horen zeggen, maar uit eigen ervaring, en die is gewoon erg slecht met deze meneer.
Dus tja....mijn mening is gevormd over deze man, al heel lang geleden, en wordt door dit drama nog eens extra bevestigd.
Sommige mensen hebben niets te zoeken met levende have.
Maar goed , dat is mijn mening.....
jij kent hem persoonlijk? als het zo is snap ik dat, en dat het alleen erger is geworden ook, maar degene die via via alles weten, tja sorry, maar het was met onze hond precies zo, er werd hier gezegd dat hij mishandeld werd, en dat wij geen dieren verdienen, dus ik heb nu zoiets, je weet het niet, je weet het niet zeker, als je hem goed kent wel, maar anders mag je er niet over oordelen vind ik