Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zou dan echt niet meer alleen het bos inwillen.

SANEX schreef:Pfff, op het werk blijft het het gesprek, en ik blijf aldoor maar vreslijk blij dat ik niet meer op die stal sta. Ik was afgelopen zondag zeker in het bosje gaan wandelen met Bas met dat mooie weer. Dat blijft me steeds maar door mn kop spoken: Blij dat ik daar niet meer op stal sta. Het had mij ook kunnen gebeuren...
Heb vanacht dus ook al de eerste nachtmerries weer gehad, waar ik al bang voor was, gisternacht medicijnen gehad waarvan ik wel zwar slaap, afgelopen nacht niet en daar waren de nachtmerries.
Vanacht dus maar wel weer zo'n pil.
Ik kreeg vanmiddag een fries nieuwsblad onder ogen waarin stond dat het meisje alleen nog maar een jas aan had, en met plastic draad nog om haar nek en polsen aanklopte bij het eerste huis aan het einde van de boskreed. Walgelijk!
Hij heeft haar een prop in de mond gedouwd, vastgebonden en onder bedreiging van een mes verkracht. terwijl ze vastgebonden foto's van haar gemaakt. Daarna hulpeloos achtergelaten.
Arme, arme meid...
Ik geloof niet dat het dezelfde is als die van Marrianne, dat was een soort van rituele slachting, haar hoofd is ontdaan van haar lichaam, en verder geen spoor te bekennen. Deze sufkop liep al de hele middag rond in het bosje, en eerder was hij ook al in het bos om continu foto's te maken... dat is dom, het was druk en heel veel mensen hebben hem gezien.Het volle-maanverhaal vind ik een spookverhaal.
De verdachte heeft gezegd er niks mee te maken te hebben, en hij heeft vrijwillig DNA afgestaan. Dat vind ik niet zo prettig, te makkelijk om eerlijk te zijn... Vrijdag moet het DNA onderzoek al uitsluitsel geven, anders is hij eerst weer op vrije voeten.
Denk niet dat hij dan naar huis kan gaan, geloof dat hij dat niet overleeft
kan het niet sneller :S
ze zijn zekker niet goed in hun hoofd kiekpjot schreef:Maar dat meisje is dat nu overleden of niet ??
Volgens mij toch wel ??
yentelien schreef:kent iemand haar, of is ze ook een bokker?
.