Meisje van paard getrokken en verkracht..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dingetje

Re: Meisje van paard getrokken en verkracht..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:25

Dit las ik op www.nu.nl:

LEEUWARDEN - De 25-jarige man die maandag werd opgepakt op verdenking van verkrachting van een 13-jarige meisje in Oudwoude, spreekt die aantijging tegen. "Hij zegt dat hij er niets mee te maken heeft", verklaarde advocaat J. de Vries woensdag.

Het slachtoffer werd zondag in het bos bij het Friese dorpje Oudwoude van haar paard getrokken en seksueel misbruikt. Dat gebeurde op twee kilometer van de plek waar in 1999 Marianne Vaatstra werd verkracht en vermoord.

DNA

De advocaat stelt dat de man vrijwillig DNA heeft afgestaan om dat te vergelijken met het erfelijk materiaal van de dader. Uit die test zou ook moeten blijken of de verdachte iets te maken heeft met de zaak-Vaatstra.

De verdachte werd maandag opgepakt op basis van een beschrijving van de dader door het meisje, tips en recherchewerk. De man zegt dat hij zondag bij zijn vriendin en haar zoontje was.

Vrijdag wordt de verdachte voorgeleid aan de rechter-commissaris in Leeuwarden. Die bepaalt of de man nog langer vast blijft zitten.

De politie heeft inmiddels zestig tips binnengekregen. Een team van 25 rechercheurs werkt aan de zaak.

Mango_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 15:34

Gadver... moet er niet aandenken zoiets mee te maken Zou dan echt niet meer alleen het bos inwillen.

xXCowboyXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 16:03

Dat vind ik echt eng... Stel je voor dat jij dat zou geweest zijn... Vreselijk.
Grtjs Merel, (mijn pony heet Cowboy..)

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:18

Het is tog niet normaal meer..!!

ik hoop dat die *Zak levenslang krijgt!!

LiAnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:25

Jemug wat erg...
ik moet er niet aan denken... bah...

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 18:56

Pfff, op het werk blijft het het gesprek, en ik blijf aldoor maar vreslijk blij dat ik niet meer op die stal sta. Ik was afgelopen zondag zeker in het bosje gaan wandelen met Bas met dat mooie weer. Dat blijft me steeds maar door mn kop spoken: Blij dat ik daar niet meer op stal sta. Het had mij ook kunnen gebeuren...
Heb vanacht dus ook al de eerste nachtmerries weer gehad, waar ik al bang voor was, gisternacht medicijnen gehad waarvan ik wel zwar slaap, afgelopen nacht niet en daar waren de nachtmerries.
Vanacht dus maar wel weer zo'n pil.

Ik kreeg vanmiddag een fries nieuwsblad onder ogen waarin stond dat het meisje alleen nog maar een jas aan had, en met plastic draad nog om haar nek en polsen aanklopte bij het eerste huis aan het einde van de boskreed. Walgelijk!
Hij heeft haar een prop in de mond gedouwd, vastgebonden en onder bedreiging van een mes verkracht. terwijl ze vastgebonden foto's van haar gemaakt. Daarna hulpeloos achtergelaten.
Arme, arme meid...

Ik geloof niet dat het dezelfde is als die van Marrianne, dat was een soort van rituele slachting, haar hoofd is ontdaan van haar lichaam, en verder geen spoor te bekennen. Deze sufkop liep al de hele middag rond in het bosje, en eerder was hij ook al in het bos om continu foto's te maken... dat is dom, het was druk en heel veel mensen hebben hem gezien.Het volle-maanverhaal vind ik een spookverhaal.

De verdachte heeft gezegd er niks mee te maken te hebben, en hij heeft vrijwillig DNA afgestaan. Dat vind ik niet zo prettig, te makkelijk om eerlijk te zijn... Vrijdag moet het DNA onderzoek al uitsluitsel geven, anders is hij eerst weer op vrije voeten.
Denk niet dat hij dan naar huis kan gaan, geloof dat hij dat niet overleeft

kiekpjot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:00

mm .. kei erg .. !
Een hele hele hele domme vraag ik weet het ..
Maar dat meisje is dat nu overleden of niet ??
Volgens mij toch wel ??

moyra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:04

SANEX schreef:
Pfff, op het werk blijft het het gesprek, en ik blijf aldoor maar vreslijk blij dat ik niet meer op die stal sta. Ik was afgelopen zondag zeker in het bosje gaan wandelen met Bas met dat mooie weer. Dat blijft me steeds maar door mn kop spoken: Blij dat ik daar niet meer op stal sta. Het had mij ook kunnen gebeuren...
Heb vanacht dus ook al de eerste nachtmerries weer gehad, waar ik al bang voor was, gisternacht medicijnen gehad waarvan ik wel zwar slaap, afgelopen nacht niet en daar waren de nachtmerries.
Vanacht dus maar wel weer zo'n pil.

Ik kreeg vanmiddag een fries nieuwsblad onder ogen waarin stond dat het meisje alleen nog maar een jas aan had, en met plastic draad nog om haar nek en polsen aanklopte bij het eerste huis aan het einde van de boskreed. Walgelijk!
Hij heeft haar een prop in de mond gedouwd, vastgebonden en onder bedreiging van een mes verkracht. terwijl ze vastgebonden foto's van haar gemaakt. Daarna hulpeloos achtergelaten.
Arme, arme meid...

Ik geloof niet dat het dezelfde is als die van Marrianne, dat was een soort van rituele slachting, haar hoofd is ontdaan van haar lichaam, en verder geen spoor te bekennen. Deze sufkop liep al de hele middag rond in het bosje, en eerder was hij ook al in het bos om continu foto's te maken... dat is dom, het was druk en heel veel mensen hebben hem gezien.Het volle-maanverhaal vind ik een spookverhaal.

De verdachte heeft gezegd er niks mee te maken te hebben, en hij heeft vrijwillig DNA afgestaan. Dat vind ik niet zo prettig, te makkelijk om eerlijk te zijn... Vrijdag moet het DNA onderzoek al uitsluitsel geven, anders is hij eerst weer op vrije voeten.
Denk niet dat hij dan naar huis kan gaan, geloof dat hij dat niet overleeft

het is nu bij 112 misdaad dat deze man uiterst geweldadig was. en misschien pas maandag de dna bekend is kan het niet sneller :S

Yentl_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:05

ow, ik vind het echt zo erg! door een zo'n vent die echt NIET goed in zijn hoofd is, heeft dat meisje misschien wel een levenslange trauma! B ij ons loopt er op dit moment ook een potloodventer rond in de oude maas....brrrrr, wie weet waartoe hij ook allemaal in staat is! en vooral dat ze is vastgebonden enz........arm meis!!
kent iemand haar, of is ze ook een bokker?
heel veel sterkte voor haar !!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
p.s. ze leeft nog!

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:34

ow. was veschrikkelijk wat erg dat zo iets gebeurt.
wen jullie veel sterkte.
groetjes maartje (_)(_)(_)amber-maaiky

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:35

heb zo'n gevoel dat die mensen gewoon aan sm doen
en heb er echt zo'n hekel aan
(aan sm dan)

Less_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:36

Wat erg dat doe je tog niet ze zijn zekker niet goed in hun hoofd

Sammiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:41

kiekpjot schreef:
Maar dat meisje is dat nu overleden of niet ??
Volgens mij toch wel ??

Nee, ze leeft nog.

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:04

yentelien schreef:
kent iemand haar, of is ze ook een bokker?

Ik ken haar niet persoonlijk, maar weet wel wie het is, in de tijd dat ik met Bas daar aan het pad op stal stond kwam ik haar wel tegen als ze op haar pony reed

Nu al tot maandag.. jeetje, schiet ook niks op

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:11

De verdachte blijkt ook een ''alibi'' te hebben

Maar wat ik hoorde op tv was dat hij zen vrouw wel mishandelde en dat kindje ook enzo
de vrouw wou nooit aangifte doen dus kon de politie niets me
ook heeft de vrouw gezegt dat hij bij haar was..

Maar mensen uit de buut hebben hem 's ochtends weg zien fietsen en aan het eind van de middag zien terug komen

ook is hij eerder gezien op de plek waar het gebeurd is.
ik vind dat toch wel aardig verdacht.
.

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:32

Ik weet niet hoe lang zo een DNA onderzoek moet duren.
Maar zodra het duidelijk is wie de dader is, zit er wat mij betreft maar 1 ding op: Afhakken die ballen !
En dat zou dat meisje zelf mogen doen !

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:34

z'n Pík moeten ze eraf hakken zonder verdoving
Zodat hij nooit meer zoiets kan doen

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:41

Naar wat ik gehoord heb was hij idd ook niet al te zachtzinnig voor zn familie.
'n taxichauffeur heeft hem vorige week nog met zn kind naar de dokter gebracht omdat hij met kind en al van de fiets zou zijn gevallen, kind had schaafwonden op t gezicht.
Maar of die val nou waar is ga je nu ook over nadenken. De taxichauffeur zei tegen mij dat hij, toen hij 't signalement hoorde meteen aan die vent denken moest, maar hij heeft er verder niks mee gedaan, t konden er zo veel zijn die erop lijken zei hij

Elamor

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:47

wat heeft die man dan nog meer gedaan?

Emma87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:01

Ik had het al eerder gehoord, serieus dit maakt mij kots en kots misselijk!!!!!!

Ik had zaterdag ook al zo'n freaky man in het twiske die erg raar begon te doen, ben er toen meteen vandoor gegaan...Uitkijken allemaal hoor!! (hmm alsof jullie dat niet al doen)..

Ketaki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 21:42

hoe zielig en wanhopig kunnen sommige mensen zijn
dat ze de eerste beste persoon dan pakken
ik kan er echt niet tegen.
heb dan zo de neiging om een metalen honkbalknuppel te pakken en zo'n eikel in elkaar te rammen ermee

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 01:18

Zó erg dit.. tjah, dat die man het ontkent, zo vreemd is dat niet. Als iemand jij iemand bruut verkracht hebt en ze pakken je op, is ook niet het eerste wat je zegt: "Ohja, dat heb ik gedaan." Daarmee zeg ik niet dat hij het wél gedaan heeft, maar vind het vrij logisch dat iemand die verdacht wordt van verkrachting het ontkent. Als je het wel hebt gedaan, ga je dat ook niet gelijk zeggen.. En inderdaad, van zulke mannen moeten ze gewoon de pik afhakken, zonder verdoving graag, of anders aan de geslachtsdelen ophangen.. Hier is echt geen excuus voor..

Jessay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 03:57

jammer genoeg werk dat bij sadisten niet altijd. Het gaat hun niet om het verkrachten zelf en dan heeft allerzins afhakken van gelsachts organen geen zin en geeft zo'n zooi en nog meer bloed en elende. Maar inderdaad ben ik van mening dat die mensen naar een inrichting moeten met een beleid waardoor ze niet na vijf jaar weer rond lopen.

Ps die asiel zoekers in de vaatstra zaak bleken er toch uiteindelijk niks mee te maken te hebben? of ligt dat nu meer aan mij, eerst een onwijze klop jacht en toen ze iedereen hadden getracheerd bleek het dna niet overeen te komen (staat mij bij)

PS ik lees hier veel terug dat het steeds gevaarlijker wordt op straat. de statistieken spreken dit tegen. Laat je absoluut niet ontmoedigen of opsluiten (figuurlijk dan) door dit soort berichten, wees voorzichtig maar blijf wel rationeel.

westernboy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 08:52

gewoon erg schandalig

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 14:50

dit doe je toch niet? jesus-christ.. wat ontzettend erg!