Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
yfande schreef:Alane, wat zou jij doen, als het jou was overkomen ipv Kelly en naar 9
jaar liefde, verbondenheid en succes met je paard kwam de wettelijke
eigenaren om het paard op te eisen, maar weigerde om met jou te gaan praten om misschien een voor beide partijen goede oplossing
te vinden.
yfande schreef:9 jaar op een paardenleven is (als je heel veel geluk hebt) 1/3 van zijn hele leven, en in Kelly's geval heeft dit derde deel ook in een
belangrijke fase van Queen's leven plaatsgevonden.
yfande schreef:Dit hele verhaal is emotioneel en wordt door 2 partijen uiteraard
subjectief beleefd, maar dan nog vind ik de reactie van Kelly netjes.
Als ik jouw reactie lees zou ik haast zeggen dat jij die mensen kent,
of dat jou misschien ook zoiets is overkomen.
yfande schreef:Ik heb echt niet de indruk dat de Duitse mensen als geldwolven of
broodfokkers (dierenbeulen) uitgemaakt worden.
yfande schreef:Nogmaals hier is alleen 1 iemand de verliezer en dat is Queenie.......
Adri schreef:
Alane, één heel eerlijk antwoord, kent U de eigenaars van Queen, Heeft u de foto gezien die ik over 9 jaar ontvangen heb, bij de diefstal van Queen en de ruin. AUB laat het ophouden, iedereen wordt zo chagrijnig, Is het dit wat je wil ????? Ik heb het je reeds gezegd, de rechter zal op 13.1O de uitspraak doen. Fokkers en handelaars en eigenaars zijn alleen boemannen of boevrouwen als ze paarden mishandelen, en dieven die paarden stelen, hun handen zouden stijf moeten blijven staan, want zij zijn uiteindelijk de oorzaak van veel nodeloos verdriet en kommer.
Adri schreef:Ik kan jullie vertellen, indien Queen terug moet naar Duitsland, wij een amazone minder zullen hebben in Belgie,
adri schreef:Als die Duitse eigenaars nu ook eens het inzicht hadden...
Adri schreef:ik blijf vechten omdat Queen een toekomst zal krijgen die zij verdient, zonder wrok of haat naar de mensen, die jouw pijn doen.
Rhiannon schreef:Alane: ik beschuldig jou nergens van, ik zeg ook niet dat jij geen sympatie mag voelen voor de fokkers, ik zeg ook niet dat jij je excuses aan Kelly moet gaan aanbieden. Ik kan nog wel meer dingen gaan analyseren maar daar heb ik geen zin in
Het enige wat ik wilde zeggen is dat deze discussie nergens toe leidt en dat ik er nu ook mee ophoud....
yfande schreef:Alane, ik geef het op, het lijkt wel alsof je je persoonlijk
aangevallen voelt.
Bij deze nogmaals, ik hoop dat de fokker en Kelly een oplossing
vinden.
tessjes schreef:Dit is dus blijkbaar wat de de duitse familie schreef volgens alane:
Op de stal war ons paard stond konden
we niet bij haar kijken, uit angst die winstruiter tegen het lijf te
lopen, en moet je je voorstellen zelfs in een rolstoel ging ze naar ons
paard, puur om ons te pesten..
Sorry ik vind dit wel een beetje grof, als dit niey speculeren is. Zij veroordelen Kelly ook maar zonder dat ze haar (willen ) leren kennen, vind ik.
Graag zou ik weten op welk forum dat dit staat zodat ik hun kant eens kan bekijken, maar uit wat ik hier opmaak is dit niet veel fraais sorry dat ik het moet zeggen.
groetjes tessjes
Adri schreef:Kelly, Tess, Oona, Ardennen en paardenvrienden, maak je niet meer druk, het is te gek om los te lopen om blijven te antwoorden en te reageren, heb van verschillende mensen de raad gekregen om een bepaalde reden niet meer in te gaan op bepaalde berichten. Wij blijven vrienden en weten wat wij aan elkaar hebben, wij moeten ons niet verdedigen, wij hebben niets verkeerd gedaan.