Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fly_high schreef:Weet niet of dit flauw is maar social media accounts van de amazone uit dit topic zitten vol met zulke beelden (paard wordt gepoetst en vervolgens opgezadeld, account is van de stoeterij en dus openbaar)
[ Afbeelding ]
![]()
Dan ben je duidelijk geen dierenliefhebber en als paardenbedrijf niet goed bezig. Het is officieel een trainingsstal, men zou toch net wat meer verstand van zaken mogen verwachten
Lijkt me eigenlijk ook best vreemd dat Belgische dierenpolitie het maar goed vond?
Suzanne F. schreef:Precies, het idee en de intentie waren supergoed. Alleen gewoon niet goed doordacht en voorbereid. Dit kan je heel anders doen op een diervriendelijkere manier met betere voorbereide paarden.
Fly_high schreef:Weet niet of dit flauw is maar social media accounts van de amazone uit dit topic zitten vol met zulke beelden (paard wordt gepoetst en vervolgens opgezadeld, account is van de stoeterij en dus openbaar)
[ Afbeelding ]
![]()
Dan ben je duidelijk geen dierenliefhebber en als paardenbedrijf niet goed bezig. Het is officieel een trainingsstal, men zou toch net wat meer verstand van zaken mogen verwachten
Lijkt me eigenlijk ook best vreemd dat Belgische dierenpolitie het maar goed vond?
[ Afbeelding ]
![]()
fransje23 schreef:Toen de dierenarts er was waren ze paarden niet zo mager.
Dat is gekomen tijdens de rit.
Het is echt een kunst om te voorkomen dat paarden veel afvallen tijdens dat soort activiteiten.
Het paard was gewond geraakt is, is vier. Het andere paard is 21.
De pony is later ingezet, geen idee of die gecheckt is en hoe oud