Weer een mooi verslag Novalues

Elke avond wacht ik tot het verslag online komt

Prachtervaring van jezelf ook!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nissima schreef:Super verslag weer, Chris. Maar een dingetje.. Je hebt het steeds over de Afghaan Saif, maar hij is toch Pakistani?
Overigens meld ik me ook graag aan voor de luxueuze boktmeet-variant van de Mongol Derby
Delphi schreef:Mooi verslag weer Chris, ik kijk er dagelijks naar uit! Jeetje die Hinke, wat gaat ze goed!
Rouke achteraan … ik hoop dat ze het vol gaat houden. Lijkt me mentaal zwaar om echt achteraan te rijden.
Wat ik me afvraag … Saif is uitgestapt vanwege oververmoeidheid. Was het in zo'n geval een optie geweest om een bijv. een 6 uur penalty te accepteren en je 2 HS vooruit te laten zetten en zo bij te kunnen tanken en misschien daardoor de derby voort kunnen zetten?
En wat een spannende dag morgen voor Devan.
corine1981 schreef:Jammer voor devan maar het maakt het weer even spannend.
Ik las bij de Twitter berichten over Hinke ook iets van 36 minuten uitzitten oid?? Of heb ik dat niet goed begrepen?
Anyway, spannend zat en echt knap van Hinke ook zo alleen.
Jammer vóór de afvallers dat zo'n prachtig avontuur vroegtijdig ten einde komt.
Grit schreef:Ik hoop voor haar dat dit overcompensatie is en ze zo niet bij alles in het leven staat *twijfel*.
Hoe ze de eerste keer toch niet won is natuurlijk best frustrerend, al was het terecht.
Ik zie het rijden van de derby op zich als prestatie. Ik zou het gewoon niet kunnen en aandurven.
Geweldig om te zien hoe Hinke gaat, maar net zoveel respect voor Rouke die om een of andere reden minder lekker gaat, maar wel nog steeds aan het rijden is.
En lukt het dan alsnog niet, nog steeds respect, er zit al zoveel investering vooraf aan dit hele gebeuren.