Op een of andere manier moet ik ook een aantal keren per dag ff kijken of er weer nieuws is. Iedereen leeft zo mee en we hopen allemaal op goed nieuws !
Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor Linge.
Szan
Geplaatst: 20-07-17 09:26
Wat een ontzettend goed nieuws!! Allemaal kleine, eh grote, stapjes vooruit.
Linge kan vast weer een nieuwe lading kaartjes gebruiken. Ik gooi er vandaag nog eentje op de bus
bruintje123
Geplaatst: 20-07-17 09:27
Joepie!!! Dit is het nieuws waar iedereen op zat te wachten. Echte stappen vooruit. Wat zullen jullie blij zijn. Nou kom op Linge, nog meer van die stappen, je kunt het.
veerledec
Geplaatst: 20-07-17 09:27
Wat fantastisch! Daar is volgens mij toch echt een flinke mate van bewustzijn voor nodig.
Alles gelezen, fijn om de laatste update te zien! Ik duim dat haar herstel in deze stijgende lijn door gaat, en dat jullie over een poosje lekker thuis van elkaar kunnen genieten!
Anoniem
Geplaatst: 20-07-17 09:32
Wat een superfijne update! Kom op Linge! Zet zo door meis
ik volg ook mee en wat ene mooie update hoop dat ze nog verder mag herstellen voor jullie maar ook zeker voor haar zelf
Anoniem
Geplaatst: 20-07-17 09:46
Ik heb dit topic stilletjes gevolgd in het begin en ben het toen uit het oog verloren. Om nu deze updates te kunnen lezen daar geniet ik van met jullie mee. Mijn dochtertje is ongeveer dezelfde leeftijd en gaat ook wel eens mee op de wagen (cap op, dat sowieso, maar ook een cap is geen wondermiddel zoals blijkt). Toch vind ik zelf de wagen een stuk onveiliger voelen dan onder het zadel dus men ik vrijwel nooit, maar ook met rijden kan ze verkeerd vallen natuurlijk. Ik hoop dat niemand ooit hoeft mee te maken wat jullie nu doormaken. Ik vind het erg knap hoe jullie dit doen en ik hoop maar dat ze er niet te veel aan over houdt. De angst, pijn en wanhoop is in je berichten en filmpje te voelen. Wat fijn dat jullie nu op de goede weg zijn en hopen dat deze vorderingen door zetten zodat ze snel weer echt wakker kan worden!
Majabeestje
Geplaatst: 20-07-17 10:01
Wauw!! En praten (aansturing vanuit hersenen) én aangeven wat ze wil.. (wederom aansturing vanuit hersenen, besef, connectie leggen etc).. Zijn dus eigenlijk 2 stappen! Hele belangrijke zelfs. Zo blij voor jullie!
Anna79
Geplaatst: 20-07-17 10:16
Wat geweldig!!! Ik klik dit topic ook meerdere keren per dag aan en stuur dan gelijk een gebedje naar boven voor Linge.
Dat deze stijgende lijn maar door mag zetten! You go lief meisje!