Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarrieLeen schreef:Ben bang dat we die medaille op onze buik kunnen schrijven..Vind 73 wel errug laag hoor!
Amanda schreef:Ik weet niet of ik die 73% onterecht vind. Zaten echt wel wat foutjes in de proef. Wat taktfoutjes, passage toen hij hem iets wilde verzamelen voor de uitgestrekte draf, niet helemaal stilstaan met afgroeten, dat soort foutjes hebben hem echt wel die punten gekost. Jammer, want overall zag het er netjes gereden uit.
Bambolina schreef:Ik denk dat 't nu echt niks meer wordt voor NL.. hoop in ieder geval dat ze alle 3 de kur mogen doen morgen en een mooie proef rijden, maar denk dat er voor het eerst in lange tijd geen medaille in zit voor ons.
Amanda schreef:Ik weet niet of ik die 73% onterecht vind. Zaten echt wel wat foutjes in de proef. Wat taktfoutjes, passage toen hij hem iets wilde verzamelen voor de uitgestrekte draf, niet helemaal stilstaan met afgroeten, dat soort foutjes hebben hem echt wel die punten gekost. Jammer, want overall zag het er netjes gereden uit.