Jaaa, de eerste boven de 70%!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_xDyan schreef:Roodvos schreef:FEI kwalificatie is minimaal 2x64% bij een O-jurylid.
Maar landen zijn uiteraard vrij zelf de lat hoger te leggen.
Oh sorryDat soort dingen weet ik niet zo goed... Maar zijn deze jury's dan ook niet strenger?
xChanelx schreef:Ik vond hem daarin juist erg opkrullen.
Maar op zich is in dezelfde houding blijven goed toch? Dat hij zichzelf draagt? Vind dat altijd dubbel, omdat hij de hand van de ruiter niet opzocht. Wat is jullie mening daarover?
Roodvos schreef:_xDyan schreef:Oh sorryDat soort dingen weet ik niet zo goed... Maar zijn deze jury's dan ook niet strenger?
O staat voor Olympisch. Op internationale kampioenschappen zitten alleen O juryleden.
Nee, die zouden nu niet strenger dan anders moeten beoordelen.
Of juist iets milder tbv de minder sterke landen en die ruiters toch met een positief gevoel naar huis te laten gaan.
Stef_Alinde schreef:Ik zei het net ook al maar voor mensen met een slechte live stream van de nos.
Zelf zit ik op laptop met wifi, heb hem aan op opera.
Bij het beeld kan je rechts onderin HQ vinden, deze staat als het goed is op auto.
Ik heb deze zelf op 360 gezet en nu werkt het perfect.
Op de auto stand deed ie bij mij ook wat lastig.
Ik heb nu links de stream en rechts in het smal bokt aan staan om alles mee te lezen haha.
Wat worden er toch altijd dingen 100x dubbel gevraagd :p
Minke_ schreef:xChanelx schreef:Ik vond hem daarin juist erg opkrullen.
Maar op zich is in dezelfde houding blijven goed toch? Dat hij zichzelf draagt? Vind dat altijd dubbel, omdat hij de hand van de ruiter niet opzocht. Wat is jullie mening daarover?
Hij volgde idd niet mooi die hand. Ik weet het niet precies meer maar na een aantal stappen reikte hij wel al wat meer uit dacht ik. Het is wel echt de bedoeling dat hij die volgt en niet in een eigen houding blijft.
AEP schreef:Ik zie op de NOS livestream onder het kopje in het programma aan de zijkant staan (in rode letters) 'tot 17.33'. Betekent dit dat ze dan stoppen met streamen? Want Adelinde komt pas om 18.30 en Edward pas om 20.45????Ik snap het niet...