Was vandaag aan het werk, dus heb niet echt veel meegekregen. Heb alleen de proef gezien van Merel Blom en las dat Alice Naber ook een nette score had.
Ik ben nu dit topic aan het bijlezen, zodat ik weet wat er is gebeurd vandaag. Ben wel nieuwsgierig.
Ik las alleen iets over volbloeden, en bloederige paarden. Is er iemamd die daar iets over kan vertellen? Wanneer oogt een paard bloederig? En wanneer staat een paard hoog in het bloed? Ik heb namelijk niet zo veel verstand daarvan, maar vind het wel interessant om te weten.
Poeh, dat meisje van de Vleuten is met wielrennen enorm naar gevallen. In herhaling zie je dat ze op de stoeprand klapt!! Dan maar een slechte dressuurscore
_love12_
Geplaatst: 07-08-16 21:07
jollyjoker schreef:
Poeh, dat meisje van de Vleuten is met wielrennen enorm naar gevallen. In herhaling zie je dat ze op de stoeprand klapt!! Dan maar een slechte dressuurscore
??? Snap dit niet?
Hilary
Geplaatst: 07-08-16 21:09
Een slechte dressuurscore is jammer, maar vol in de afdaling van het wielrennen onderuit gaan en op een stoeprand klappen (volgens mij met haar gezicht ) is best wel heel veel erger (er zijn meer sporten dan paardensport ).
Cowgirl
Geplaatst: 07-08-16 21:19
Zo die wielrenster... Die heeft echt een enorme smakkert gemaakt zeg...
Iris_92
Geplaatst: 07-08-16 21:20
Nare beelden Ze schijnt Okee te zijn. Wel top dat van der Breggen goud pakte!