gabixcoen schreef:purkie schreef:Mss is het nieuwe Aken tactiek van de Duitsers
En dan Totilas 95% geven!![]()
ja precies paard van Troje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
de britse 75,800
gabyfedde schreef:Helaas ivm werk niets kunnen volgen, maar Diederik en Patrick hebben het goed gedaan!! Ik ben morgen jarig, dus wil eigenlijk wel een mooi verjaardagskadootje in de vorm van een medaille. En persoonlijk houd ik niet zo van brons...

Ik vond Diederik persoonlijk ook de beste piaffe- passage hebben, maar was ook positief verrast door Fiona Bigwood! Wie weet kunnen de GBR-ruiters de Duitsers wel voor blijven!
AnnevM schreef:DideH schreef:Even die ober waardoor Nip Tuck en Carl onderuit zijn gegaan omkopen![]()
Alhoewel, ik denk dat Valergo er alleen maar geïnteresseerd erbij zou staan
![]()
History_ schreef:Janine1990 schreef:Weet iemand waarom Rusland 'Team Russian Federation' heet? Waar alle andere teams niet de naam van de bond gebruiken maar enkel en alleen de naam van het land?
Omdat de officiële naam van 'Rusland' niet Rusland, maar wel 'Russian Federation' is
OEPS! DideH schreef:Eurocommerce praktijkjes? Risicospreiding?
Just kiddingMaar blijft bijzonder tho
Janine1990 schreef:History_ schreef:
Omdat de officiële naam van 'Rusland' niet Rusland, maar wel 'Russian Federation' is
Waaauw... en ik kon niet even de moeite nemen om dat te Googlen. Ik had m'n oordeel wel weer klaar staanOEPS!
DideH schreef:Eurocommerce praktijkjes? Risicospreiding?
Just kiddingMaar blijft bijzonder tho
Gewoon vet apart. Ghpc is idd paarden, maar Glock Holding? Geen idee wat dat is.
Natuurlijk werd Undercover wel veel eerder aangekocht dan Johnson. Was er toen überhaupt al wel sprake van een GHPC in Nederland?