ik zit nog te wachten op de herhaling, heb het net gemist. Keek even de andere kant op en toen ik terug keek zag ik paard en ruiter over de grond rollen.
romyloverrr
Geplaatst: 20-07-14 14:37
Ik ben net als jullie paardenliefhebber in hart en nieren. Ik hoop dat alles goed komt het ruiter en paard, ik hoop dat wij ze snel weer hier kunnen begroeten. Er word alles aan gedaan voor zowel ruiter als paard. En iets van dat we allemaal alleen kunnen hopen, en dat dat misschien dan helpt.
Ben eigenlijk al vergeten wat ze zeiden haha. Maar zoiets was het.
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 20-07-14 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt
eigenlijk hetzelfde als de vorige keer, bijna exact het zelfde viel ze, paard liep direct op 3 benen (was even te zien) en zij bleef roerloos liggen.
romyloverrr
Geplaatst: 20-07-14 14:39
Geen idee eigenlijk? Heb ik niets van meegekregen, terwqijl ik er live was. Maar meestal krijg je dan net weinig mee.
De herhaling was echt direct erna
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 20-07-14 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt
FriesWytske
Geplaatst: 20-07-14 14:39
@ Dallista Denk dat ze de amazone zo stabiel mogelijk naar het ziekenhuis willen voeren. Zoals ik begreep van de commentatrice had ze erg last van haar nek.
Sorry, maar dit vind ik een rare uitspraak. Lijkt wel alsof jij leuk vind dat dit is gebeurt.
romyloverrr
Geplaatst: 20-07-14 14:42
Omroep van net: Dames en hier, ik kan berichten dat bij katerin geen levengevaarlijke dingen zijn vastgesteld. Ze word nu vor mediche behandeling naar het ziekenhuis gebracht. Onze besten wensen voor haar!
Lijkt mij echt heel moeilijk om als eerste na zo'n zwaar ongeluk weer te starten. Dan zit je toch met dubbele gevoelens op je paard. Knap hoor!
romyloverrr
Geplaatst: 20-07-14 14:48
Ik ben echt een fan van het paard van nu. (Fit For Fun) Dat heeft gisteren live veel indruk op mij gemaakt! Leuk dat ze foutloos was, dat was het helaas gisteren niet.
Laatst bijgewerkt door romyloverrr op 20-07-14 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt