Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

s0173957 schreef:easygoing schreef:Als ik in mn blote kont over straat ga rennen vraag ik er ook niet om dat ik opgepakt zou gaan worden maar had dat wel van te voren kunnen weten.
Dat zijn nou eenmaal de consequenties van je daden.
Opgepakt, ja, maar publiekelijk aan de schandpaal genageld tot zelfs doodsbedreigingen aan toen... denk ook niet dat jij daar mee zou kunnen lachen!
Espoir_ schreef:Dat Totilas minder is in zijn bespiering is niet raar toch Moija? Blessures kunnen er flink inhakken bij paarden. Om een paard weer helemaal in shape te krijgen zoals hij was toen hij volop in training stond, is lastig. Al helpen potten equitop myoplast daar wel goed voor. Het zal wel een tijd duren eer hij weer die flinke bespiering terug heeft, als hij dat al krijgt.
N0a schreef:History_ schreef:Hier een gsm filmpje van een stukje van het losrijden:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... ZEv6zsWJDQ
Ligt het nou aan mij, of loopt die licht onregelmatig? Kan filmpje niet goed zien op mn mobiel.

ik heb niks tegen Rath hoor, vind het heel knap dat hij het zo doet. Heb wel respect voor zijn doorzettingsvermogen. russel schreef:Vreemd....paard wist niet meer wat paard zijn was, sneu...mijn hengst loopt naast mij zonder halster naar de wei, zijn maat rent voor hem uit, kwestie van normaal stalmangement, elke dag vrije beweging...of ze nu hengst zijn of niet....maakt geen moer uit...

Ben benieuwd naar Aken!