pien_2010 schreef:Jannepauli schreef:Eén-nul voor HF !
Oh ik wist niet dat ik mee deed aan een wedstrijd.
Verklaring van NOmbrado over Heuschmann klopt.
Mijn instructrice was bij die desbetreffende Clinic, vertelde ze me. Paard was zwaar LDR gereden en onttrok zich aan alle hulpen of anders gezegd denderde overal doorheen. Hij is toen de eerste minuten LDR begonnen (tegen zijn zin in) en na paar minuten was de ongehoorzaamheid over en na 15 minuten had hij het paard goed aan het lopen. Mijn instructrice (Duits klassieke instructrice) vertelde dat alleen van het eerste gedeelte de foto's zijn gemaakt en geplaatst en niet meer toen het wel goed ging. Tijdens de clinic legde hij precies uit waarom hij begon zoals hij begon. Maar naar haar zeggen had hij beter niet op dat paard kunnen klimmen want daardoor kregen mensen de kans om hem te beschadigen.
Weet je wat nou zo grappig is: je was erbij en zegt dat het niet waar is of een momentopname.
In dit topic zijn heel veel mensen héél vaak getuigen geweest van de manier van rijden bij Bartels, hebben tientallen keren trainingen bijgewoond en tóch worden de foto's (momentopnames?) blind geloofd, wordt de trainingsmethode (welke dan?) ter discussie gesteld en worden getuigen gezien als 'fans' die blind zijn.
Mag ik dan ook zeggen dat ik deze foto op z'n minst heel naar vind !
.
Waarop heeft dit betrekking??
)