Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Ho wacht even!
We weten nog helemaal niet wie verantwoordelijk is voor de plantages! Misschien heeft Tommie zelf hier wel helemaal niks mee te maken.. niet eerlijk om alles nu op Tommie af te rekenen.
Ladybird schreef:Ho wacht even!
We weten nog helemaal niet wie verantwoordelijk is voor de plantages! Misschien heeft Tommie zelf hier wel helemaal niks mee te maken.. niet eerlijk om alles nu op Tommie af te rekenen.
Janine1990 schreef:Kan iemand mij uitleggen wat de Idool affaire is???![]()
Overigens echt een heeerlijk topicGa zo door allemaal!!
kohtje schreef:Je gaat me niet vertelen dat je niets wist als op je eigen erf een kwekerij zit?
kohtje schreef:Je gaat me niet vertelen dat je niets wist als op je eigen erf een kwekerij zit?
Wuis schreef:Janine1990 schreef:Kan iemand mij uitleggen wat de Idool affaire is???![]()
Overigens echt een heeerlijk topicGa zo door allemaal!!
Dat Anky van Grunsven een paard (Idool) verkocht en deze vervolgens binnen een week na de verkoop dood in de wei lag. Al snap ik niet echt wat dat met dit topic te maken heeft.
Babel schreef:*haalt stage bij Tommie Visser van C.V.*
Janine1990 schreef:kohtje schreef:Je gaat me niet vertelen dat je niets wist als op je eigen erf een kwekerij zit?
Kan prima hoor! Bij ons in het dorp zit een grote firma met flinke loodsen. In deze loodsen zat een dubbele wand (die wand zat er al toen betreffende firma het pand kocht) waar een kwekerij in werd gehouden door derden. Eigenaren van het pand wisten nergens van.
Babel schreef:Haha nee, ik kan heel eerlijk zeggen dat ik er nooit iets van heb gemerkt en dat ik altijd fijn en goed behandeld ben door Tommie en zijn familie. Heb er juist een hele leuke tijd gehad!
SaskiaKa schreef:En dat geloof jij? Als je loods aan de buitenkant, laten we zeggen, 60 meter lang is. En binnen heb je maar 30 meter, dan gaat er geen lichtje branden?
Ik denk eerder dat de eigenaren hebben volgehouden dat ze er niets van af wisten en dat de officier van justitie niet heeft kunnen bewijzen dat dat wel zo was. Betekend nog niet dat ze de waarheid spraken natuurlijk
Neon schreef:Babel schreef:*haalt stage bij Tommie Visser van C.V.*
Ik zie je stageverslag al voor me. Omdat het manegebedrijf matig winstgevend was, waren er op mijn stageplek enige economische nevenactiviteiten. Zo was er een tuincentrum met mooie planten die regelmatig bijgeknipt dienden te worden. Naast het stallen mesten en het voeren en poetsen van de paarden heb ik zo ook ervaring opgedaan in de tuinbouw en in het speciaal het knippen van plantjes. Daarnaast heb ik met de electriciën meegelopen om te zien hoe elektriciteit aangelegd moet worden waarvoor de buren mogen betalen. Kortom het was een zeer afwisselende en leerrijke ervaring![]()
webster543 schreef:Bij een plantage heb je altijd een luchtafvoer en een enorme hitteproductie. Iemand moet dit toch geroken hebben (want, echt waar, het stinkt als de pest) en de hitte die uit de loodsen komt, moet toch ook gevoeld zijn?