Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Vingino van Tommie Visser weggehaald uit zijn stal - update2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:20

het voordeel van de paardensport is dat er vlot genoeg een nieuw schandaal volgt waardoor dit alweer grotendeels "vergeten" is. Anky heeft ook bitter weinig geleden onder de Idool-affaire kwa reputatie.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:21

Weer wat geleerd, paarden doen het beter op hennep dan op hooi }>

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:22

Ladybird schreef:
Ho wacht even!

We weten nog helemaal niet wie verantwoordelijk is voor de plantages! Misschien heeft Tommie zelf hier wel helemaal niks mee te maken.. niet eerlijk om alles nu op Tommie af te rekenen.

Het zou mij helemaal niet uitmaken WIE die plantages heeft aangelegd, het zou mij uitmaken DAT die plantages er waren!
Als ik mijn kostbare paard ergens onderbreng, verwacht ik dat er met zorg mee wordt omgesprongen en dus niet dat de kans op een kortsluiting en een vlammenzee enorm wordt verhoogd! En als er dus personen op dat terrein wonen die sch**t hebben aan de veiligheid van mijn (en andere) paarden, dan zou ik dus echt woedend zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:23

hmm, Dáárom werd ie kalmeren mee ontspannen onder TV O:)
Elke ochtend een jointje bij het ontbijt.... Word je vanzelf relaxed. :j

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:26

Ladybird schreef:
Ho wacht even!

We weten nog helemaal niet wie verantwoordelijk is voor de plantages! Misschien heeft Tommie zelf hier wel helemaal niks mee te maken.. niet eerlijk om alles nu op Tommie af te rekenen.

Ik wou net zeggen. Die plantage heeft ten eerste helemaal niks met het conflict te maken en daarnaast hoeft hij niet van Tommy zelf te zijn.

Zoals ik het verhaal nu begrepen heb (alle berichten uit meerdere media bij elkaar). Was het paard van Margriet van Beelen. Zij heeft het paard bij Tommy gestald voor niks met als afspraak dat hij het paard zou kosteloos zou trainen in ruil voor de helft van het paard. Dit is heel aannemelijk aangezien dit heel vaak word gedaan in de paardenwereld. Nu wil zij hem verkopen en hij nog niet. Beide logisch want voor haar valt veel geld te halen nu en voor hem kan zijn carriere nu een boost krijgen. Hij heeft zijn advocaat ingeschakeld dit id verkeerd gevallen met als anticlimax het verhaal van gister.

Ik hoop dat ze netje alles op papier hebben vastgelegd dan kan de rechter vertellen wie er gelijk heeft, maar ik heb zo het idee dat dit niet het geval is.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:26

Kan iemand mij uitleggen wat de Idool affaire is??? :o

Overigens echt een heeerlijk topic _O- Ga zo door allemaal!!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:29

Je gaat me niet vertelen dat je niets wist als op je eigen erf een kwekerij zit?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:31

het zou de eerste niet zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:31

Janine1990 schreef:

Dat Anky van Grunsven een paard (Idool) verkocht en deze vervolgens binnen een week na de verkoop dood in de wei lag. Al snap ik niet echt wat dat met dit topic te maken heeft.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:34

Ayasha schreef:
het zou de eerste niet zijn.

Het is daar niet zo groot hoor.

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:34

kohtje schreef:
Je gaat me niet vertelen dat je niets wist als op je eigen erf een kwekerij zit?

Dan ben je er lomp zeker als je er een manege hebt zitten. Personeel wist het vast ook wel. Meestal vrij duidelijk als er een kwekerij zit dat mis je niet zomaar zeker niet op eigen terrein. Dat zou een erg zwak excuus zijn.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:36

kohtje schreef:

Kan prima hoor! Bij ons in het dorp zit een grote firma met flinke loodsen. In deze loodsen zat een dubbele wand (die wand zat er al toen betreffende firma het pand kocht) waar een kwekerij in werd gehouden door derden. Eigenaren van het pand wisten nergens van.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:37

Wuis schreef:
Janine1990 schreef:

Dat Anky van Grunsven een paard (Idool) verkocht en deze vervolgens binnen een week na de verkoop dood in de wei lag. Al snap ik niet echt wat dat met dit topic te maken heeft.

Ehm nee, ik snap het ook niet :') Want dat werd in dit topic ook in verband gebracht met illegale hennepteelt. Alleen elk paard kan toch zomaar dood in de wei liggen?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:37

zag staan op fb bij van alles en nog wat.

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:42

Babel schreef:
*haalt stage bij Tommie Visser van C.V.*

Ik zie je stageverslag al voor me. Omdat het manegebedrijf matig winstgevend was, waren er op mijn stageplek enige economische nevenactiviteiten. Zo was er een tuincentrum met mooie planten die regelmatig bijgeknipt dienden te worden. Naast het stallen mesten en het voeren en poetsen van de paarden heb ik zo ook ervaring opgedaan in de tuinbouw en in het speciaal het knippen van plantjes. Daarnaast heb ik met de electriciën meegelopen om te zien hoe elektriciteit aangelegd moet worden waarvoor de buren mogen betalen. Kortom het was een zeer afwisselende en leerrijke ervaring :D :')

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:45

Ik denk dat die hennepkwekerij er was ivm hennepstro :P

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:46

Janine1990 schreef:
kohtje schreef:

Kan prima hoor! Bij ons in het dorp zit een grote firma met flinke loodsen. In deze loodsen zat een dubbele wand (die wand zat er al toen betreffende firma het pand kocht) waar een kwekerij in werd gehouden door derden. Eigenaren van het pand wisten nergens van.

En dat geloof jij? Als je loods aan de buitenkant, laten we zeggen, 60 meter lang is. En binnen heb je maar 30 meter, dan gaat er geen lichtje branden?
Ik denk eerder dat de eigenaren hebben volgehouden dat ze er niets van af wisten en dat de officier van justitie niet heeft kunnen bewijzen dat dat wel zo was. Betekend nog niet dat ze de waarheid spraken natuurlijk :+

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:48

Babel schreef:
Haha nee, ik kan heel eerlijk zeggen dat ik er nooit iets van heb gemerkt en dat ik altijd fijn en goed behandeld ben door Tommie en zijn familie. Heb er juist een hele leuke tijd gehad!

Daar gaat het toch om. Dat daar wellicht een hennepkwekerij (ja ik blijf een slag om de arm houden) is gevonden, doet niets af aan zijn kwaliteiten.

Ik ben het wel met SaskiaKa eens. Als de schietpartij en kwekerij waar blijkt te zijn, zou ik zakelijk gezien afstand houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:51

Janine1990 schreef:
Ehm nee, ik snap het ook niet :') Want dat werd in dit topic ook in verband gebracht met illegale hennepteelt. Alleen elk paard kan toch zomaar dood in de wei liggen?

Misschien had ie iets teveel jointjes gerookt?
Neon: :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:52

SaskiaKa schreef:
En dat geloof jij? Als je loods aan de buitenkant, laten we zeggen, 60 meter lang is. En binnen heb je maar 30 meter, dan gaat er geen lichtje branden?
Ik denk eerder dat de eigenaren hebben volgehouden dat ze er niets van af wisten en dat de officier van justitie niet heeft kunnen bewijzen dat dat wel zo was. Betekend nog niet dat ze de waarheid spraken natuurlijk :+

Je leest het niet goed.
Die loods is gebouwd met een dubbele wand. Een dubbele wand betekent niet dat je de helft van de inhoud kwijt bent :+ Die dubbele wand is met een reden er in gezet. Vraag me niet welke reden.
Loods staat er volgens mij al zeker 25 jaar. En die hennepkwekerij heeft er niet vanaf het begin al gezeten hoor...

Heb ff een filmpje opgezocht, het gaat om een overslagloods voor transport en warehousing.

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:56

Neon schreef:
Babel schreef:
*haalt stage bij Tommie Visser van C.V.*

Ik zie je stageverslag al voor me. Omdat het manegebedrijf matig winstgevend was, waren er op mijn stageplek enige economische nevenactiviteiten. Zo was er een tuincentrum met mooie planten die regelmatig bijgeknipt dienden te worden. Naast het stallen mesten en het voeren en poetsen van de paarden heb ik zo ook ervaring opgedaan in de tuinbouw en in het speciaal het knippen van plantjes. Daarnaast heb ik met de electriciën meegelopen om te zien hoe elektriciteit aangelegd moet worden waarvoor de buren mogen betalen. Kortom het was een zeer afwisselende en leerrijke ervaring :D :')

_O- _O- _O-

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:58

Bij een plantage heb je altijd een luchtafvoer en een enorme hitteproductie. Iemand moet dit toch geroken hebben (want, echt waar, het stinkt als de pest) en de hitte die uit de loodsen komt, moet toch ook gevoeld zijn?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:59

Rijst bij mij eigenlijk nog de vraag: hoeveel plantjes zijn er gevonden en waar precies. Je mag er toch zelf 5 hebben/kweken voor eigen gebruik. Met andere woorden, wordt de soep zo heet gegeten als nu gediend?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 16:59

webster543 schreef:
Bij een plantage heb je altijd een luchtafvoer en een enorme hitteproductie. Iemand moet dit toch geroken hebben (want, echt waar, het stinkt als de pest) en de hitte die uit de loodsen komt, moet toch ook gevoeld zijn?

Hoeft niet hoor. De betreffende kwekerij bij ons in het dorp was sterk geïsoleerd, zo sterk dat de medewerkers in hetzelfde pand nooit iets hebben geroken en geweten.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 17:00

Rocamor schreef:
Rijst bij mij eigenlijk nog de vraag: hoeveel plantjes zijn er gevonden en waar precies. Je mag er toch zelf 5 hebben/kweken voor eigen gebruik. Met andere woorden, wordt de soep zo heet gegeten als nu gediend?

:D Ik denk niet dat het hier om 5 plantjes gaat...