zoutenootjes schreef:In het kader van dit topic, je kunt op je CV zetten 'Omgaan met 'levensgevaarlijke' luchtmachtoefeningen.' Uitgebreide versie, inclusief hengsten, alles over zadelmak maken, noem maar op.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Anneliesdj, ik vind het wel een beetje grappig dat je hem beschuldigt van klagen. Waarom mag de manege klagen en zelfs op televisie komen en Ariebren niet? Omdat hij een andere mening erop na houdt?
Het is jammer dat de inhoudelijke berichten genegeerd worden, maar dat er wel lekker persoonlijke sneren naar elkaar gegooid worden.
Ariebren schreef:En anneliesdj, ik klaag niet, ik geef aan hoe het echt toe gaat in de lucht.
Vanmiddag kwam er nog een vlucht van een stuk of honderd ganzen in V vorm over.
anneliesdj schreef:Ach, levensgevaarlijk verwond is wel wat anders ja.
Maar er wordt ook maar meteen aangenomen dat diegene de helikopters ook gefilmd heeft daarna, waarom?
Wat doet het er uberhaupt toe om zoiets te melden?
Maar jullie zijn inmiddels behoorlijk offtopic zie ik, het is maar goed dat ik de boel weer rechttrek voor er weer een hulk verschijnt
magriet schreef:Tja wat was er eerder de manege of het laagvlieggebied. Vaak zijn de grootste klagers mensen die er pas zijn komen wonen nadat het probleem er was. Hoe vaak hoor je ook nniet mensen klagen over een vliegbaan. Die ligt er dan al jaren en de klager woont er nog maar een jaar ov zo.
Of stadsmensen die klagen over de mestlucht nadat er bemest is en die juist op het platteland zijn komen wonen voor de rust
anneliesdj schreef:Dat ben ik toch niet met je eens hoor, bebouwing, bomen ed kunnen het geluid behoorlijk vervormen of dempen.
En een luchtballon hoor je vaak niet aankomen, die merk je pas op als ze ineens de gaskraan open trekken.
Ariebren schreef:Kreeg vandaag weer het "Kompas" plaatselijke krantje.
Zelfs de burgermeester van Strijen is heel boos op de luchtmacht.
Ze gaat zelfs met de minister van defensie praten.
Maar wat wil je, vrouwelijke burgemeester, vrouwelijke manege houder en ook nog een vrouwelijke minister van defensie.
Dat zal een goed gesprek worden.
Ariebren schreef:Paardeneigenaren zitten eigenlijk alleen maar zielig te doen als ze een paard niet goed in de hand kunnen houden.
Gini schreef:Ariebren schreef:Paardeneigenaren zitten eigenlijk alleen maar zielig te doen als ze een paard niet goed in de hand kunnen houden.
Ik ga je een tweede kam kopen, zodat je niet iedereen over dezelfde moet scheren.![]()
Ik denk dat dit topic bewijst dat er nog genoeg paardeneigenaren zijn die de reactie van de manege overdreven vinden.