Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Air schreef:Voor zover ik het begrijp had de fokker het contract nog niet getekend en opgestuurd.. Als zij geheel eerlijk in die mail was geweest had ze natuurlijk dat contract niet meer gekregen. Kunnen jullie een beetje de heilige hier uit hangen, maar er komen wel vaker leugentjes om bestwil voorbij op bokt en bedacht door bokkers.
Verder vind ik het absoluut niet netjes om hier al voor rechter te spelen.
_San87_ schreef:Oké, even een samenvatting. Tijdens de klinische keuring (waar is de röntgenologische keuring?) wordt het paard goedgekeurd, ondanks dat het dier mager is (waarom?), hoest (waarom?) en snottert (waarom?). Het paard wordt aangekocht, het gaat heel goed met het paard, dat blijkt uit de mails, de berichten op bokt.nl. Maar stiekem gaat het dus toch niet zo goed en wil de koopster dat de verkoper alsnog een koopcontract ondertekent (dus de koopster wist dat het paard ziek was).
De verkoper tekent het contract, met uitzondering van het consumentenkooponderdeel. Niet wetende dat het paard ziek is, dat wordt nergens vermeld. Na het ondertekenen van het koopcontract wil koopster opeens onder het contract uit want het paard is ziek.
En nu moet de verkoper alle schade vergoeden (ik begreep dat dat de eis was)...? Mijn broek zakt af.
Anoeska27 schreef:Marleenloveu schreef:Weten die advocaten uberhaupt wel iets van paarden?
Ik vind dat iemand die dit haar moet verdedigen er ook wat van moet weten.
ik denk dat een advocaat met verstand van paarden haar allang heeft verteld dat ze geen poot heeft om op te staan...
PaolaPromise schreef:Pff zit me hier gewoon boos te maken.. Wie is dat mens van de dierenbescherming?? "Je kan je afvragen wat ermee was" ???? Stoker! Misschien dat als je fokt, je af en toe wat moet verkopen? Vooral hengsten?? Een bijzondere kleur maakt em niet perse fokwaardig! Wat een trut zeg!
XiiaaooNaa schreef:Die hele reputatie van de man gaat eraan...zielig!