Op mijn mobiel is hij heel duidelijk bij mij, zal zo kijken of ik een foto kan maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:De mensen die uitgelogd zijn; zijn jullie wel ingelogd als je op 'Forums' klikt en dan teruggaan naar de voorpagina?
@Bettina; De 'eigen berichten' en 'actieve onderwerpen' iets verder uit elkaar zetten in de header is krap, maar zal kijken wat ik kan doen.
@Blijheid; foto's aan de bovenkant van de hoofdpagina worden nu als het goed is niet meer uitgerekt.
@Dorien66; zie PBs
De mensen die Bokt bekijken op de telefoon; kunnen jullie een screenshotje maken? Mag hier geplaatst worden of, als mailen makkelijker is, naar mijn gebruikersnaam @bokt.nl Dank!
Hoe ziet jullie ideale Bokt.nl hoofdpagina er uit op de mobiele telefoon? Of heb je een voorbeeld van een site die je mobiel erg prettig vindt werken? Wat is de informatie die je meteen binnen handbereik wil hebben als je via je telefoon naar de hoofdpagina gaat?
manzano schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen![]()
Maar is er al gemeld dat de knop "uitgebreid zoeken" niet te zien is, behalve als je er "per ongeluk" overheen gaat onder het gewone zoekveld.
Het is dus zeg maar een roll-over, maar in beginsel is de letterkleur hetzelfde als de achtergrond en daardoor niet te zien.