Totilas terug naar Edward Gal?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:22

Ayla_4Ever schreef:
Ja maar dan weet je niet of Totilas uberhaupt nog op dit niveau(wat hij bij EG had) loopt. Ook weet je niet of hij uberhaupt nog wel leeft.

naja opzich... heb je ook wel weer een punt, hij wordt dit jaar 12 ofzo en dan zou hij met die OS 16 zijn? is aardig aan de leeftijd al weet ik niet exact wat een gemiddelde leeftijd is van een topsportpaard om lekker als grasmaaier/dekhengst te dienen?
Laatst bijgewerkt door Champie_Me op 09-02-12 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:23

Haha die Totilas gekte is er dus nog steeds :+!
Jammer dat er zulke niet haalbare berichten de wereld in gegooid!
Ik gun hem Edward zeer zeker, want zoals hij nu word gereden is hij nog lang niet op zijn niveau..
Zonde zeg.. :)

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:26

Ook ik ken bang dat het niet gaat lukken, maar zo wel *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:26

Equimotion schreef:
Zakelijk gezien is het volgens mij is het niet zo heel ingewikkeld, het enige dat een sponsor van Gal hoeft te doen is de sportrechten van Linsenhoff over te nemen. Schockemoehle kan gewoon eigenaar blijven.

Ligt misschien ook minder gevoelig als Edward Gal bereidt is zich in dat geval tot
Oostenrijker te laten nationaliseren :P

Ik hoop dat ze het lukt in elk geval de sportrechten te krijgen.

En als dat gebeurd, dan denk ik dat er een grote Amerikaanse filmmaatschappij wel een leuk bedrag aan dollars wil betalen voor de filmrechten van het verhaal O:) Met Edward Gal en Totilas als hunzelf in de hoofdrol :D

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:28

wat me overigens opvalt is dat bij het filmpje bij toto op de site van PS een filmpje staat van toto met GAL ipv met rath...

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:28

Tja......... wil zoveel zeggen, maar heeft geen zin.
Wat ik wel kan zeggen is dat er nu maar 1 over is die bepaald wie Toot rijdt, EN presteerd.
En dat is Toot zelf.
Laat duidelijk zijn wat zijn voorkeur is.

maaike_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:31

Ayla_4Ever schreef:
[b]
Citaat:
Ik ZEI altijd Totilas is een wonder nu zeg ik Totilas WAS een wonder en is nu een doodnormaal bijna manegepaard van 23!

Degene die dit zegt/beweerd rijdt of op een hele dure manege, of heeft nog minder verstand van paarden dan mijn jack russell.

_/-\o_ hahah mooi verwoord!

vroli1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:32

Champie_Me schreef:
wat me overigens opvalt is dat bij het filmpje bij toto op de site van PS een filmpje staat van toto met GAL ipv met rath...

die is politiek bezig zeg :+
zou een lkkr vertrouwen boost geven voor rath..

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:33

Ik hecht totaal geen waarde meer aan wat er gezegd wordt. Paul S ontkende ook van alles ten tijden van de verkoop van toot, Mathias ontkende ook dat hij hem ging rijden. Niemand spreekt de waarheid tot er in 1 klap van alles naar buiten gebracht wordt. Ik hoop van harte dat Edward Toot terug krijgt. Hij is zijn ruiter, en niemand anders.
En verder kan ik enkel zeggen dat er bij grote bedragen grote leugens horen. Helaas.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:33

Champie_Me schreef:
Ayla_4Ever schreef:
Ja maar dan weet je niet of Totilas uberhaupt nog op dit niveau(wat hij bij EG had) loopt. Ook weet je niet of hij uberhaupt nog wel leeft.

naja opzich... heb je ook wel weer een punt, hij wordt dit jaar 12 ofzo en dan zou hij met die OS 16 zijn? is aardig aan de leeftijd al weet ik niet exact wat een gemiddelde leeftijd is van een topsportpaard om lekker als grasmaaier/dekhengst te dienen?

Was Bonfire geen 18 toen hij de OS won??

parador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:34

Hmm het begint wel een beetje op Black Beauty the movie te lijken. /3
De kans is natuurlijk wel heel klein dat het zal gebeuren.. Totilas terug naar edward.
PS zal totilas vast niet zomaar verkopen..
Eer,.. Dekgeld.
Der zal een bestje investering moeten komen om Tot. terug te halen naar Nederland
PS verkoopt hem echt niet voor minder dan waar hij hem voor gekocht heeft.

Ik stel voor.... Iedereen op bokt € 1,= :)
[/quote]

Ja en dan hebben we 186.589 euro :+

Jeeej, nog maar 9.813.411 te gaan :P[/quote]

Ik zeg haalbaar!! ;) ~~}> :):) :=[/quote]
Bokt's Totilas........ik zeg Doen

iilovemc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:38

Hoop het echt voor Edward!

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:38

*gaat alvast een parodie schrijven met een dikke zwarte shet in de hoofdrol* :+ :Y)

En Salinero is nog een optie voor deze OS.. dus 'oude' paarden kunnen nog wel wat hoor :)

T zou mooi zijn als ie terugkomt, maar dat gaat nog wel wat getouwtrek kosten, als het al gebeurt..

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:40

_Zsazsa_ schreef:
Misschien als hij na de OS wel training krijgt van Sjef, dat het dan alsnog goedkomt.

Onderschat niet hoe zwaar dat zal vallen voor MAR. PS heeft altijd afgegeven op de manier waarop Toot gereden is, en dan zal nu het stuur 180 graden om moeten. Pffff, ga er maar aan staan, heel veel dingen waar hij altijd in geloofde zal hij moeten vergeten. Dat vergt een heel andere manier van denken.
Ondertussen zal iedereen over zijn schouders blijven meekijken en blijven wegen of er werkelijk sprake is van progressie. Aangezien PS rietjes wil verkopen om ooit nog iets van zijn zure centen terug te zien, zal de druk er niet minder om worden. We hebben allemaal al kunnen zien dat Toot behoorlijk is gebroken onder de druk, de vraag is wanneer MAR bezwijkt.
Het is een triest verhaal dat heel veel verliezers kent, de winnaar leeft een leven in de luwte van het Engelse platteland.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:42

Stel dat EG inderdaad Toot weer gaat rijden en daarvoor zelfs Oostenrijker zou worden dan zijn we voor NL wel weer een goede ruiter kwijt.
Weet niet of je daar nu echt blij mee moet zijn.

We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren maar waar rook is, is meestal ook vuur.

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:45

Dat zal ook niet gaan gebeuren, dat Edward zich laat naturaliseren als Oostenrijker.
Die blijft gewoon voor NL rijden, no matter what.

Ik hoop ook dat Totilas terukomt naar NL, zodat Edward hem weer kan gaan rijden.
Denk echter niet dat dat gaat gebeuren. Dat zou gezichtsverlies betekenen voor PS.

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:46

nou ik hoop het echt voor EG, zou mooi zijn...

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:47

Oooooooooooooooooh ik duim zoo !!!!! Heb er zelf ook wel geld voor over om ons gouden paard terug te krijgen bij ed !!!!

DUIMEN DRAAIEN ! :j

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:47

vilheide schreef:
Stel dat EG inderdaad Toot weer gaat rijden en daarvoor zelfs Oostenrijker zou worden dan zijn we voor NL wel weer een goede ruiter kwijt.

Als EG zich laat naturaliseren tot oostenrijker en zo gouden plakken voor Oostenrijk binnen haalt zal hij toch altijd een beetje van de Nederlanders blijven. Zo ging dat destijds met Franke ook.
Zou wel grappig zijn als EG Oostenrijker werd, zou HP dan wel Nederlander blijven? Dan hebben ze wel meer kans om altijd samen naar de grote concoursen te kunnen en hoeven ze elkaar niet te beconcureren voor een plek in het A-kader :D Misschien is dat wel beter voor hun relatie :P

Rietjeh

Re: Totilas terug naar Edward Gal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:50

Ik hoop het voor Edward en Toot!!!!
DUIMEN !!!!

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:52

Champie_Me schreef:

Dat is wel grappig. :))

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:53

Als dit lukt, is dit verhaal Hollywood-rijp!!!!!

Ik duim wel mee! Ik wil graag Totilas terug onder Edward zien!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:54

Laten we met zijn allen duimen!

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:56

Volgens mij is Rath blij, als hij hem niet meer hoeft te trainen en uit te brengen :D . Hij krijgt iedere keer alle ellende over zich heen.

Dus hopla, Totilas terug naar Ed en dan gewoon een knalfeestje *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 18:57

Ik hoop het! Ik mis de combinatie echt, hoop het ook voor EG!