Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Daarom heeft bijna elke mailbox tegenwoordig een 'ongewenst-mail-functie'
En op de telefoon een knopje met een rood telefoontje erop
Marlinda schreef:Zoiets?Alle antwoorden zijn afgeleid van de antwoorden van Bart, maar mocht er toch iets niet kloppen laat maar weten...
De FAQVraag schreef:Is het bokt-magazine te koop in de winkel?
Ja, alleen is de kans aanwezig dat het snel uitverkocht is. Hij wordt dan samen met BIT verkocht in één folie.Vraag schreef:Krijg ik het bokt-magazine als ik BIT abonnee ben?
Ja, dan krijg je hem automatisch bij je decembereditie (of januari)Vraag schreef:Is de publicatiedatum al bekend?
Nee, er is nog geen datum bekend maar dit zal in december of januari zijn.Vraag schreef:Ik woon niet in Nederland, kan ik het Bokt-magazine ook bestellen en zijn er bijkomende kosten?
Dan kun je bestellen door te mailen naar g.postma@eisma.nl De bijkomende verzendkosten hiervoor zijn nog niet bekend, dit hangt af van het uiteindelijke gewicht van het blad en dergelijke.Vraag schreef:Uit hoeveel pagina's bestaat het blad?
Uit 28 pagina's (onder voorbehoud)
Sterre schreef:Ik heb nu al 2 x een mailtje gestuurd naar degene die het op zich genomen heeft om het Bokt-magazine naar het buitenland te versturen, met de vraag om gegevens (rek.nr. etc.), maar helaas... nog steeds geen antwoord gekregen...
Erg jammer, ik zou het magazine nl graag bestellen!!