Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Staat op FEItv en daar moet je je voor registreren.
petraaken schreef:Cayenne schreef:Staat op FEItv en daar moet je je voor registreren.
hier een linkje met de beelden van het sporzajournaal gisteren. http://www.sporza.be/cm/sporza/ander_ni ... stead_dood
Jolliegirl schreef:het applaus is te zien in het lange filmpje.. terwijl het paard nog ligt barst het kabaal los... allemaal geklap...
Respect....
NatasjavE schreef:Jolliegirl schreef:het applaus is te zien in het lange filmpje.. terwijl het paard nog ligt barst het kabaal los... allemaal geklap...
Respect....
Persoonlijk vindt ik dat geklap dus respectloos. Echt ik snap niet dat mensen kunnen klappen als er net iemand(of in deze dan een dier) is doodgegaan.
Alleen stilte vindt ik dan respectvol....
Maar goed...dat is mijn mening.
Cayenne schreef:Jolliegirl schreef:het applaus is te zien in het lange filmpje.. terwijl het paard nog ligt barst het kabaal los... allemaal geklap...
Respect....
Dat is niet de staande ovatie na de minuut stilte waar iedereen het over heeft.
petraaken schreef:Wat ik mij wel afvraag hoe ze in godsnaam dat paard in die trailer gekregen hebben? Zit het filmpje nu opnieuw te kijken en aan zijn ogen kun je gewoon dat hij al weg is ondanks dat ze nog een poging doen tot hartmassage.
Cayenne schreef:Staat op FEItv en daar moet je je voor registreren.
MamboBeach schreef:Wat betreft het klappen en voor wie het is, ik denk dat de mensen dat echt niet verkeerd bedoelen. En bij dit paard, hij was het applaus gewend en waard...
bruceandnoon schreef:Cayenne schreef:Staat op FEItv en daar moet je je voor registreren.
Als je naar de facebook pagina gaat van FEI staat daar een link naar een filmpje op You Tube, een soort nieuws flash, waarin je de minuut stilte ziet, erg indrukwekkend met alle ruiters in de ring en allemaal duidelijk aangeslagen..( Geen idee of deze link het doet maar ik zet hem hier toch even neer)
http://www.youtube.com/user/feichannel# ... iUXVukaQTY