Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tafje schreef:Hij oogt niet alleen kind, hij is het ook. Op die leeftijd woonde ik al 8 jaar zelfstandig. En de titel zou moeten zijn; Rath heeft tijd nodig ipv totilas.
Tendance schreef:1 ding valt me wel op in dit filmpje, wat me eerder nog niet opgevallen was.
Ik zal Rath nooit met mezelf kunnen vergelijken. Sorry, maar hoe hij daan op die bank zit, zit hij nog heel erg onder de veren van moeder. Ik vind hem echt nog zo'n kind ogen.... En dat terwijl ik even oud ben als hij.
Misschien staat hij nog wel gewoon te weinig op eigen benen om te vlammen, misschien hoeft hij wel gewoon niet hard genoeg te werken.
Weg onder ouders veren en ik denk, dat het dan helemaal goed met hem gaat komen.
Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd hoor, maar zo vind ik het wel ogen.
En dan te bedenken, dat ik helemaal niet anti-Rath ben en helemaal niet tegen de verkoop van Toot ben/was.
sarabande schreef:Cayenne schreef:Hij stond eergisteren ook al op bokt. Ik had hem via de mail gekregen en in een topic gezet op de voorpagina![]()
Hij komt oorspronkelijk uit de NuSport.
Echt een hele mooie foto.
Hij stond bij ons in het HK topic, wie heeft die foto eigenlijk gemaakt
Tafje schreef:ChocoBesnier schreef:Dat is mijn punt niet. Mijn punt is dat het jammer is voor het publiek.
Vind het een heel subjectief artikel. Als je vind dat het onprofessioneel is om ruzie te maken met je vader in het openbaar dan is dit artikel het op zijn minst.
En omdat iedereen het spektakel mist van Edward met Toti wordt Totilas nu vermenselijkt tot en met. Juist alsof T himself in zijn stal ligt te dromen van Edward en een spectaculaire kür.
En inderdaad er wordt nu overdreven met een roze bril gekeken naar de tijd van Edward en Totilas.
Herinnerd zich iemand de proef van Gal met Totilas waar ook zo'n heisa rond was, omdat hij de hengst te kort in de hals zou rijden?
En dat er teveel voorbeengezwaai zou zijn en geen achterhandgebruik? En ga maar door...
Ik weet ook wel dat het niet dezelfde mensen zijn die reageren, maar het gaat om het algemeen gevoel dat er rond wordt gecreëerd.
Het doet me denken aan een heel succesvolle zakenman die in de goot beland na een verkeerde investering -sfeer.
Terwijl Rath toch echt niet slecht heeft gepresteerd.
Het betreft hier geen artikel maar een column. Dat hoeft dus niet objectief te zijn omdat het o.a. een mening van de schrijver is. En de discussie gaat niet over Ed en Toot in het verleden maar over het nu; MAR & Toot. En dat hij niet slecht heeft gepresteerd daar zijn de meningen dus over verdeeld en doet nu eigenlijk ook niet meer ter zake. Vraag is wat hij gaat doen; verder trainen of (tijdelijk) het bijltje er bij neergooien en zijn andere paarden rijden (incl. bretton woods).
Tafje schreef:Citaat:Schockemöhle: „Natuurlijk ben ik teleurgesteld. Wat ik mis is dat de ruiter bepaalt wat er in de ring gebeurt. Totilas had in Rotterdam duidelijk geen zin om wat te laten zien. Matthias kon dat niet veranderen.
Wat een Bulls..t zeg. Net of ieder paard 'zin' moet hebben om iets te laten zien. Dat ligt duidelijk bij de ruiter. Had hij niets anders als excuus kunnen gebruiken??
Rath is duidelijk nog niet zover dat hij een paard van dit kaliber aan kan. Wellicht wel nooit.. aangezien we voor Toot nooit niets van hem hebben gehoord op dit niveau.
En ja, hij is nog jong, en ja ze zijn nog niet lang een combinatie, en ja je hebt dan last van druk, en ja ook hij heeft hiervoor gekozen.. (kan me niet voorstellen dat zijn moeder dit door z'n str..t heeft geschoven en hij niet op Totilas wilde rijden, hij heeft er dus ook voor gekozen). Maar dat hoort er allemaal bij en hadden ze allemaal dus van te voren kunnen weten.
Citaat:over de prestaties op zich is geen discussie mogelijk: best wel ok, bij de beste vijf van europa horen! Of dit aan verwachtingen! voldeed is een heel ander ding.
luve_rozes schreef:Dat verwacht ik dus helemaal niet, dat hij verder gaat waar Gal stopte. Hoewel hij dat zelf eerst wel zei. Maar door het grote PR circus, wordt je wel op dwaal gedachtes gebracht. Als je zegt; dat is alleen om zo snel mogelijk geld teru te verdienen (PS heeft gezegt dat binnen 3 jaar te willen doen), krijg je ook weer sommigen over je heen, want dan ben je ook te negatief.
Ze grijpen iig wel iedere kans aan, om zich te verontschuldigen. Interviews, films en praat programma's. Hij/zij had(den) gewoon beter kleine wedstrijden kunnen pakken, en de PR wat minder overdone kunnen houden, en rustig aan elkaar wennen. Dan nog was er wel pers opgedoken, maar had je overtuigender overgekomen, met je mening. Nu spreekt alles elkaar tegen: grote wedstrijden rijden, nog aan elkaar moeten wennen, kijken wat T op wedstrijden doet, had ook op kleinere gekunt. Je gaat het toch niet zo groots aanpakken als je er feitelijk niet klaar voor bent?