Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Thomas schreef:Vond Mistral veel beter dan Totilas, het is gewoon de naam al waarvoor ze punten geven volgens mij ...

Lauren_ schreef:Stelletje azijnpissers!
Ging zeker beter dan gisteren en ik kan niet anders zeggen dat ik respect voor Rath heb. Zoveel druk, wetende dat je afgebrand zult worden. Hij doet het toch maar.
Nogmaals, ik hoop dat hij straks iedereen er uit gaat rijden, inclusief Edward en Anky!
Ging zeker beter dan gisteren en ik kan niet anders zeggen dat ik respect voor Rath heb. Zoveel druk, wetende dat je afgebrand zult worden. Hij doet het toch maar.
Nogmaals, ik hoop dat hij straks iedereen er uit gaat rijden, inclusief Edward en Anky!
m.i dus ook geen reden om het 'goed' te vinden, want Laura had erboven moeten staan. easygoing schreef:Lauren_ schreef:Stelletje azijnpissers!
Het blijft een fijne smoes he
Norway_girl schreef:Thomas schreef:Vond Mistral veel beter dan Totilas, het is gewoon de naam al waarvoor ze punten geven volgens mij ...
Daar was ik altijd al bang voor eigenlijk.
Ze zien Totilas dus echt als wonderpaard, en worden daardoor verblind. Ze kijken dwars door de fouten heen.
Ik vind het opzich goed gereden en als die fouten verdwijnen mag NL wel inpakken op OL, maar ik vind deze punten, maar vooral plaatsing echt onterrecht!
Norway_girl schreef:Thomas schreef:Vond Mistral veel beter dan Totilas, het is gewoon de naam al waarvoor ze punten geven volgens mij ...
Daar was ik altijd al bang voor eigenlijk.
Ze zien Totilas dus echt als wonderpaard, en worden daardoor verblind. Ze kijken dwars door de fouten heen.
Ik vind het opzich goed gereden en als die fouten verdwijnen mag NL wel inpakken op OL, maar ik vind deze punten, maar vooral plaatsing echt onterrecht!
.. Vooral de piaffes en de wissels kunnen nog een heel stuk beter. En het leek alsof Toot met een behoorlijk scheef hoofd binnenkwam, of lag dat aan mij? Norway_girl schreef:Haha idd, alsof Edward Gal òf Anky òf Isabelle Werth nooit druk op hun schouders hebben gehad als ze voor de zoveelste keer de ring inreden en hun punten op pijl moesten houden, want als ze lager scoorde kregen net zoveel pis over zichheen en werden de trainingsmethodes weer veeluit besproken (niet in de positieve zin).
Prestatie hoort bij sport, klaar punt uit, en Matthias Rath is geen uitzondering.
En waren er ook "Fans" die hun proef wilde verkl*ten door lawaai te maken enz?

Norway_girl schreef:Aysha, dat is gewoon de heissa om Totilas heen, deze menzen zijn gewoon diep triest, maar sorry voor mijn deel, neem ik aan dat Matthias heul goed wist waar hij aan begon toen hij deze knol onder zijn kont reed. Dan ook geen gezeik achteraf dat hij zo zielig is met al die druk op zijn schouders.