ik weet echt niet wat ik moet zeggen....? zit hier te koken en mn maag draait om bij het zien van de foto's! hopelijk komen de paarden er bovenop. ze zeggen wel eens oog om oog ,tand om tand . nou van mij mogen ze bij deze (gestoorde ) daders! sterke aan alle betrokkenen...
geen nieuws vannacht van de kliniek dus alles gaat goed!
Schangah
Geplaatst: 06-05-11 08:32
Kreeg bij het zien van het filmpje het echt te kwaad ik hoop dat ze herstellen en die gestoorde gek te pakken krijgen en hem ook financieel de rekening presenteren van zijn laaghartige daad.
mirgino
Geplaatst: 06-05-11 08:50
op het filmpje ziet de bruine er goed uit hij eet gelukkig, maar de witte ... die is triest zo te zien heeft deze erg veel pijn.
ElineVh1
Geplaatst: 06-05-11 09:04
Ik zag dit gisteren in de krant staan. Dit is echt gruwelijk! Hopelijk vinden ze de dader snel en word hij heel zwaar gestraft!
Zo te zien zijn de paarden niet angstig naar de verzorgers, dus laten we hopen dat de geestelijke problemen t.o.v. mensen zal meevallen.
Tibet ziet er inderdaad goed uit, zn hoofd lijkt goed te genezen. Vraag me af waarom de merrie een grasmasker/muilkorf omheeft?
jodi
Geplaatst: 06-05-11 09:54
De merrie heeft last van koliekneigingen en heeft bovendien erg veel pijn bij het kauwen omdat de wortels van de tanden/kiezen(?) blootliggen in het beschadigde gebied.Ze staat op een rantsoen van 'granensoep' om zomin mogenlijk pijn te lijden.
Tibet ziet er inderdaad beter uit, eet goed op het filmpje. De merrie dat is helaas wat minder... ik duim erg hard mee. Dit weekend maar even geld storten om ze een handje te helpen.