Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:34

Ik hoop echt voor Ed, dat die Totilas mag blijven rijden en doen.
"de geruchten" zijn dus wel waar? Nou ja eerst zien dan geloven..
Zucht, kan hier niet zoveel opzeggen.
Maar kan me wel goed voorstellen je kan niet altijd alles houden zekers niet voor zulke bedragen.
Kan me goed voorstellen dat Edward het er wel even behoorlijk zwaar mee heeft, is niet niks!!!

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:35

Tja, ik vindt het vrij logisch... Er komt een hoop bod, mensen vergeet niet dat er voor zo'n bod echt wel de perfecte nieuwe eigenaar met de juiste verzorging komt hoor!

Jeetje, ik doe ook een dikke rode strik om mijn paardje heen hoor met zo'n bod....

Mensen die dit vreemd vinden moeten nog een hoop leren...

Laten we gewoon hopen dat we nog wel eens iets van hem te zien zullen krijgen, het is toch een geweldig paard!

Loody

jeetje, het was te verwachten. Alleen vind het het erg voor Edward...hopelijk komt er nog iemand om de hoek die er voor zorgt dat de twee bij elkaar blijven

Katee

geen kippenvelmomenten meer helaas |( |( |(

_Joyy

Ahh neee. |(

rowo

Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.

Dit staat er nu ook nog op de site van telegraaf. Maar das echt zo'n site die je niet altijd kan vertrouwen.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:36

Anoukie schreef:
Toch zijn er maar weinig paarden die, nadat ze hebben gevlamd onder ruiter X, dit ook nog eens gaan doen na verkoop onder ruiter Y (ik heb het dan wel over het allerhoogste niveau).

Dit is haast niet te evenaren lijkt mij, het lijkt mij voor de eventuele toekomstige ruiter/amazone ook geen makkelijke opgave :n. Hoe gaaf het paard ook mag zijn, dat staat buiten kijf.

Hoop voor Edje dat er een oplossing wordt gevonden :(:).

Juist Anoukie. Lingh, Matador vroeger van Kyra Kyrklund werd ook niets meer van gehoord nadat hij verkocht was.

Verwacht echt dat hij haast enkel nog dekdienst gaat doen en misschien zelfs volgende zomer in de PSI veiling komt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Ik zie het nu idd op het nieuws...damn... -O-

Anoniem

smeetjoew schreef:
Ohja, trouwens, dat boek van Melissen over Toot, waar iedereen commentaar op had omdat OS 2012 nog moest komen etc.... Die is toevallig wel helemaal op het juiste moment uitgebracht. :D Geniaal.

Nou, dat is wel enorm toevallig zeg... :D.

Binckydenice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:37

rowo schreef:
Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.

Dit staat er nu ook nog op de site van telegraaf. Maar das echt zo'n site die je niet altijd kan vertrouwen.

Tjonge voor dat bedrag is iedere paardenhandelaar goed voor zijn paarden hoo, anders koop je het niet... Ik hoop dat hij een goede ruiter op zijn rug krijgt zodat we hem nog eens in actie kunnen zien...

magictwist

GewoonNoor schreef:
Nederland heeft toch 16,5 miljoen inwoners? Als iedereen nou 1 euro geeft..... :D

ik ben voor !!!!! hahahahaha :Y)

Zooist

petraaken schreef:
Verwacht echt dat hij haast enkel nog dekdienst gaat doen en misschien zelfs volgende zomer in de PSI veiling komt.

Daar gok ik ook op! En geef hem eens ongelijk!

Janine1990

He he, laten we positief blijven :P

Nederland heeft weer wat te bewijzen! Namelijk dat ze zonder Totilas ook de beste zijn... :)

Shoran123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:38

petraaken schreef:
Anoukie schreef:
Toch zijn er maar weinig paarden die, nadat ze hebben gevlamd onder ruiter X, dit ook nog eens gaan doen na verkoop onder ruiter Y (ik heb het dan wel over het allerhoogste niveau).

Dit is haast niet te evenaren lijkt mij, het lijkt mij voor de eventuele toekomstige ruiter/amazone ook geen makkelijke opgave :n. Hoe gaaf het paard ook mag zijn, dat staat buiten kijf.

Hoop voor Edje dat er een oplossing wordt gevonden :(:).

Juist Anoukie. Lingh, Matador vroeger van Kyra Kyrklund werd ook niets meer van gehoord nadat hij verkocht was.

Kan Ed hem dan niet terugkopen? :D
Totilas is dan vast een stuk minder waard, als die dekdienst gaat doen. En..... Hij is natuurlijk ook iets uit vorm...

Odysseus

Bokt heeft ongeveer 100.000 actieve leden :+
Allemaal €100,- in een potje stoppen en we hebben 10 miljoen. :))

rowo

Binckydenice schreef:
rowo schreef:

Tjonge voor dat bedrag is iedere paardenhandelaar goed voor zijn paarden hoo, anders koop je het niet... Ik hoop dat hij een goede ruiter op zijn rug krijgt zodat we hem nog eens in actie kunnen zien...

Dat bedoel ik er ook niet mee hoor. Maar k vraag me dan af wie diegene zou zijn waar ie um aan doorverkoopt. Hij wil er natuurlijk nog wat aan verdienen neem ik aan en wie zou um dan van hem kopen?

En voor dat geld hoef je nie bang te zijn dat je paard het slecht krijgt :D

zonnestraal2

NEEEEEEEE

dahaaag... laat het aub weer een fabel zijn ;(
ik dacht dat ze hem minstens wel zouden houden tot de OS!

Tieneke

Katee schreef:
geen kippenvelmomenten meer helaas |( |( |(

Tuurlijk wel. Dit is het einde van de wereld of van de Nederlandse toppers niet. Er komen er heus nog wel andere, misschien nog betere paarden die net zo veel kippenvelmomenten bezorgen als dat Totilas dat doet/deed. Het kan wel even duren, maar het komt wel.

Het blijft natuurlijk zuur en misschien geen medaille voor NL op de OS in 2012. Maar dat wilt niet zeggen dat dat nooit meer zou kunnen. Genoeg talent en daar moet je ook in blijven geloven.

Ashleytjuhh

magictwist schreef:
GewoonNoor schreef:
Nederland heeft toch 16,5 miljoen inwoners? Als iedereen nou 1 euro geeft..... :D

ik ben voor !!!!! hahahahaha :Y)

en dan wilt iedere paardengek er op dus hebben een toto penny pony :Y)

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:39

Objectief gezien snap ik de eigenaar echt wel..

Maar dat wil niet zeggen dat ik er niet ongelofelijk van baal ;( ;( ;( ;( .
Zo ontzettend jammer dat we zulke leuke paarden fokken maar de echte toppers niet weten
aan te houden ;( .

Barbara88

Ontzettend jammer voor Edward. Maar vanuit de eigenaren zeer begrijpelijk, voor zulke sommen geld kun je een paard niet houden.
Ben erg benieuwd wie er straks op gaat rijden en of de nieuwe combi Edward en Toot kan evenaren....

Overigens vind ik dat Nederland nog steeds top kan presteren in de dressuur. De mensen die het hier niet mee eens zijn hebben de afgelopen tijd onder een steen gelegen!
Denk aan Imke, Anky, Adelinde, HP enzovoort!

susannevdv

Kunnen we geen aandelenfonds oprichten en dat we het dekgeld als dividend uitkeren?

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 13:40

rowo schreef:

Schockemöhle fokt toch ook heel veel.... dus waarschijnlijk dat hij de dekdienst in gaat daar.

imposantje

shit zeg!!
vind het echt rot voor Edward.
Het is het 2e paard wat onder hem vandaan wordt geplukt.
En de eigenaar maar zeggen: nee, de geruchten over een eventuele verkoop is niet waar!! :(
Erg jammer dat de goede paarden hier zo vaak worden weggekocht...
Hoop voor Edward dat hij Tottie mag blijven rijden....

Daar gaat het goud op de OS in 2012....

liefhelietje

susannevdv schreef:
Kunnen we geen aandelenfonds oprichten en dat we het dekgeld als dividend uitkeren?

Ik doe mee :Y)