Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoukie schreef:Toch zijn er maar weinig paarden die, nadat ze hebben gevlamd onder ruiter X, dit ook nog eens gaan doen na verkoop onder ruiter Y (ik heb het dan wel over het allerhoogste niveau).
Dit is haast niet te evenaren lijkt mij, het lijkt mij voor de eventuele toekomstige ruiter/amazone ook geen makkelijke opgave. Hoe gaaf het paard ook mag zijn, dat staat buiten kijf.
Hoop voor Edje dat er een oplossing wordt gevonden.
rowo schreef:Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.
Dit staat er nu ook nog op de site van telegraaf. Maar das echt zo'n site die je niet altijd kan vertrouwen.
petraaken schreef:Anoukie schreef:Toch zijn er maar weinig paarden die, nadat ze hebben gevlamd onder ruiter X, dit ook nog eens gaan doen na verkoop onder ruiter Y (ik heb het dan wel over het allerhoogste niveau).
Dit is haast niet te evenaren lijkt mij, het lijkt mij voor de eventuele toekomstige ruiter/amazone ook geen makkelijke opgave. Hoe gaaf het paard ook mag zijn, dat staat buiten kijf.
Hoop voor Edje dat er een oplossing wordt gevonden.
Juist Anoukie. Lingh, Matador vroeger van Kyra Kyrklund werd ook niets meer van gehoord nadat hij verkocht was.
Verwacht echt dat hij haast enkel nog dekdienst gaat doen en misschien zelfs volgende zomer in de PSI veiling komt.
Binckydenice schreef:rowo schreef:Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.
Dit staat er nu ook nog op de site van telegraaf. Maar das echt zo'n site die je niet altijd kan vertrouwen.
Tjonge voor dat bedrag is iedere paardenhandelaar goed voor zijn paarden hoo, anders koop je het niet... Ik hoop dat hij een goede ruiter op zijn rug krijgt zodat we hem nog eens in actie kunnen zien...
Katee schreef:geen kippenvelmomenten meer helaas![]()
![]()
rowo schreef:Vanwege de reputatie van Schockemöhle is het te verwachten, dat Totilas wordt doorverkocht.