Wouw.. ik lees net het hele topic en zit met een brok in mijn keel... ik hoop dat ze het goed heeft en ik wens haar familie en vrienden ongelooflijk veel sterkte... dit zou niemand mogen gebeuren :-(
Gecondoleerd! Heel veel sterkte voor iedereen die haar lief had!
haflingertje
Geplaatst: 05-09-10 12:16
Ik had zo gehoopt op een wonder... Het heeft niet zo mogen zijn.. Gecondoleerd..
beantsje
Geplaatst: 05-09-10 12:32
Ik lees dat ze de strijd heeft verloren....ik heb een kaarsje voor Miriam aangestoken. Gecondoleerd en heel, heel veel sterkte gewenst met dit enorme verlies.
Samm
Geplaatst: 05-09-10 12:53
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden! Wat vreselijk zo jong nog.....
claudiaM33
Geplaatst: 05-09-10 13:00
Mijn hemel, had zo gehoopt op een wonder en dat ze er weer bovenop zou zou komen. Wat een intens verdriet is dit voor ouders, familie, en allen die haar kende. Heel, heel, veel sterkte en kracht voor alle betrokkenen om dit grote verlies te dragen.
Wil de familie, vrienden heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Ze was nog zo jong. Rust zacht lieve Miriam.
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 05-09-10 13:06
Heel veel sterkte met dit verlies... Heb het hele topic meegelezen en wat verschrikkelijk om te lezen dat het haar niet gegund werd... 23... Wat verschrikkelijk jong. Doet je denken aan hoe snel dingen kunnen gaan in het leven... Gewoon een rustige buitenrit, gewoon lekker ontspannen en in een klap wordt deze ouders hun vermoedelijk ergste nachtmerrie realiteit... Wat moet het onwerkelijk zijn voor iedereen rondom haar om haar op zo'n korte tijd te verliezen... Door een alledaags iets dat zo uitdraait... Wat moet het onbegrip groot zijn... Ik wens iedereen rondom haar enorm veel kracht, moed en wijsheid toe om deze gebeurtenis een plekje te geven...