Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. johnvt schreef:amanda1980 schreef:john heeft hier in dit topic al gezegt overal aan mee te willen werken en ontroerd te zijn dat zoveel mensen willen helpen. heeft zijn voorste land beschikbaar gesteld. eventueel wil ik best kijken of ik een balletje bij de gemeente op kan gooien voor toestemming. als ik dat kan dan want ik ben niet de grondeigenaar hihihi
Dit kan gewoon op eigen land hoor, heb je dacht ik geen toestemming voor nodig zolang de openbare weg, abtswoude dus nietafgesloten is of verkeers hinder ontstaat.
Kijk eens terug naar de begravenis van mijn pa twee jaar terug met de paarden voorop door het dorp schipluiden, was ook geen probleem
nataschamarc schreef:vandaalen schreef:heben even naar gevraagt aan meneer norsent van de gemeente minde delfs land. en volgens hem heb je wel een verguning noodig hij wist aleen niet of er kosten aan verbonden waaren .
vrienderlijk groet marc
vreemd ik begreep dat meneer norssent tot 1 augustus op vakantie was
nataschamarc schreef:vandaalen schreef:heben even naar gevraagt aan meneer norsent van de gemeente minde delfs land. en volgens hem heb je wel een verguning noodig hij wist aleen niet of er kosten aan verbonden waaren .
vrienderlijk groet marc
vreemd ik begreep dat meneer norssent tot 1 augustus op vakantie was