Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:57

lees al een tijdje mee in dit topic,en zit echt met open mond mijnheer de aannemer zijn reacties te lezen.
en er komen zeker geen leuke berichten naar boven als je googeld op zijn naam.

verder wil ik iedereen heel veel sterkte wensen en hopen dat het allemaal weer een keer goed gaat komen.
ik blijf mee lezen en mocht ik iets tegen komen waarvan ik denk he daar kan ik mee helpen dan laat ik dat zeker weten.

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 15:58

ik denk dat het verstandig is om zoiezo toch naar de gemeente te bellen en te vragen hoe het zit met de toestemming. kan je het nooit fout doen in mijn ogen!! in deze even zekerheid voor alles lijkt mij

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:04

ik wil niet lulig zijn hoor maar volgns mijn heb ik john er opgewezen dat er geen vergunig was en dat was volgens john niet noodig

maar goed wie ben ik

amanda1980

Re: Grote hoeveelheid asbest bij Stal Midden-Delfland - met film

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:09

of dat john dacht dat er wel of geen vergunning nodig was doet er niet toe. jij als aannemer had de regels moeten weten. jij had dus moeten weten dat er vergunningen nodig zijn en had dus NOOIT aan de klus mogen beginnen. jij hebt dit zelf gedaan. neem je veranwoordelijkheid en schuif het niet af op mensen die er geen verstand van hebben. ja john had ook info kunnen inwinnen maar zonder respectloos naar john te zijn, hij is maar een boer en jij bent hier de aannemer. aangezien duidelijk op internet te vinden is dat jij al meerdere asbestklussen hebt gedaan had jij de regels dus allang moeten kennen. hoe bedoel je laf om alles weer af te schuiven naar een ander. ik denk dat john mans genoeg in om toe te geven dat ook hij domme fouten heeft gemaakt maar jou valt het meest te verwijten en jij zal niks toegeven

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 16:33

Moderatoropmerking:
Het topic is weer open, ik hoop dat iedereen nu op een normale en respectvolle manier met elkaar kan praten. Het topic was een fijn topic waarin mensen elkaar helpen, laten we dat zo houden. Mocht er weer een ruzie komen, gebruik dan de temknop (rode uitroepteken rechts in bericht). Een discussie over wat wel en niet mag is natuurlijk prima, maar ook dan kan het best op een nette manier gebeuren. Een aantal reacties heb ik verwijderd zodat het topic weer op een fijne en goede manier verder kan.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 14:42

bedankt Storm, het is idd een fijne topic waar hele mooie dingen aan het gebeuren zijn ;).

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 15:42

johnvt schreef:
amanda1980 schreef:
john heeft hier in dit topic al gezegt overal aan mee te willen werken en ontroerd te zijn dat zoveel mensen willen helpen. heeft zijn voorste land beschikbaar gesteld. eventueel wil ik best kijken of ik een balletje bij de gemeente op kan gooien voor toestemming. als ik dat kan dan want ik ben niet de grondeigenaar hihihi

Dit kan gewoon op eigen land hoor, heb je dacht ik geen toestemming voor nodig zolang de openbare weg, abtswoude dus nietafgesloten is of verkeers hinder ontstaat.

Kijk eens terug naar de begravenis van mijn pa twee jaar terug met de paarden voorop door het dorp schipluiden, was ook geen probleem

Ik zou toch even goed informeren als ik jou was, hier heb je echt een vergunning nodig voor het openbaar verkopen van spulletjes.
Het zou natuurlijk erg zuur zijn als je alles hebt staan en het moet worden afgebroken!
Heb je niet iemand in je kennissen kring die bij de gemeente werkt?
Zo'n kruiwagentje helpt meestal wel n.l!

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:00

heben even naar gevraagt aan meneer norsent van de gemeente minde delfs land. en volgens hem heb je wel een verguning noodig hij wist aleen niet of er kosten aan verbonden waaren .

vrienderlijk groet marc

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:10

Sjongejonge, John en Nous, wat een nare situatie. Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd, en hoop dat deze ellendige situatie snel voorbij zal zijn. Ook voor alle pensionklanten natuurlijk, want ook voor jullie is het een super vervelende situatie... |(

Ik heb niet veel spullen meer, omdat ik geen paard meer heb, maar ik heb nog wel een full veelzijdigheidsshabrack liggen, lichtblauw van Eskadron (dacht ik zo uit het hoofd...) Mocht iemand die kunnen gebruiken, dan pb me maar. Stuur ik hem even op.

Ik ben overigens Tamara, van haflinger Moonlight. Wij hebben een tijd geleden alweer, tot zomer 2007 ook bij stal Midden Delfland gestaan...

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:20

vandaalen schreef:
heben even naar gevraagt aan meneer norsent van de gemeente minde delfs land. en volgens hem heb je wel een verguning noodig hij wist aleen niet of er kosten aan verbonden waaren .

vrienderlijk groet marc

vreemd ik begreep dat meneer norssent tot 1 augustus op vakantie was

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:27

nataschamarc schreef:
vandaalen schreef:

vrienderlijk groet marc

Da's idd helemaal raar dan.

En ik heb gister al gezegd in dit topic, dat er waarschijnlijk een vergunning voor nodig is, heb er eerder mee te maken gehad met dingen organiseren voor vereniging.
( alleen weet ik niet meer of dat toendertijd geld gekost heeft) :+

en dat was geen "eigen" grond, dus wie weet heeft john gelijk en heb je helemaal geen vergunning nodig.

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:00

zou het zekker voor het onzekeren nemmen en het gewoon morgen infomeeren

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:52

Ik dacht dat je al had geinformeerd Mark?

Verder had je aangegeven dat wij een aantal spullen mochten kopen van jou?

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 20:17

Wij houden altijd een feest hier in de buurt 1x per jaar, en daar is inderdaad wel een vergunning voor nodig. Gewoon even contact opnemen met de gemeente. Een idee is misschien om tijdens jullie bijeenkomst ook een rommelmarkt te houden voor paardenspullen. Ik las dat ze dat bij Prinsenstad een tijdje geleden gedaan hebben. Is gelijk een leuke manier om voor weinig aan "nieuwe" spullen te komen. Als je een aankondiging plaatst in de topics op bokt van stallen en maneges in de buurt komen er vast wel een hoop mensen op af.

Verder ben ik een "buitenstaander", maar na het lezen van het topic lijkt het handiger als iedereen de berichtjes van meneer van daalen gewoon negeert. Niet reageren en zeker geen vragen stellen. Dan blijft het een positief tropic, waarbij misschien wel iets heel leuks en nuttigs georganiseerd wordt!

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 23:06

nataschamarc schreef:
vandaalen schreef:

vrienderlijk groet marc

apart dat mij werd verteld dat die meneer pas 8 augustus terug zou komen van vakantie. het moet niet gekker worden hihihi

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 23:09

Marjo_Wystan schreef:
Ik dacht dat je al had geinformeerd Mark?

Verder had je aangegeven dat wij een aantal spullen mochten kopen van jou?

dat zou heel mooi zijn als er eindelijk iets zou gebeuren vanuit die hoek!!!!

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:32

Als jullie een tweedehands paarden markt organiseren heb ik ook nog wel spulletjes liggen die je mag komen op halen voor het goede doel.

vandaalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:52

ik geef toch duiderlijk aan dat ik meneer norsent heb gesprooken en die mij zij dat er en vergunig noodig was!! deze hoek zit ook niet stil.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 10:55

aerdenhout1 schreef:
Als jullie een tweedehands paarden markt organiseren heb ik ook nog wel spulletjes liggen die je mag komen op halen voor het goede doel.

Ja en hier ook spullen die mogen worden opgehaald
Heb in elk geval veel borstels nog en voor derest moet ik even in mn schuur gaan snuffelen :)

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:39

Ehh op marktplaats wordt gewaarschuwd door marktplaats zelf om geen tickets te kopen van deze meneer ( naam klopt helemaal incl de Jel ) omdat je opgelicht wordt en geen geld/tickets krijgt, zelfs zijn woonplaats is hetzelfde als op zijn aannemerssite staat........Sorry Mod......
Als je googled op zijn naam, komje gelijk daarop.....

Maar goed, stalgenoot van jullie met arabiertjes wist te vermelden, dat El Zarabia interesse had in de show op de inzameldag, maar dat moet ze zelf maar melden hoe of wat. Is degene die daar nu staat, weer haar bokt naam even niet meer, weet dat ze 4 paarden heeft.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:40

lirote staat daar nu met haar paardjes.

FeLaRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 11:41

Juist zij ;) , zij weet meer daarover ;)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 13:54

Moderatoropmerking:
Topic is weer opgeschoont, nogmaals (en helaas is dit voor de laatste keer) dit topic gaat over Stal Midden-Delfland en niet over de aannemer. Een discussie mag best, maar zoals het nu gaat, is het verre van netjes. Ik vraag doorom om enkel te posten waar het om gaat, en geen heksenjacht te beginnen, persoonlijk te worden of ver van het onderwerp te posten. Mocht er iemand wél offtopic gaan, of nare posts neerzetten, gebruik dan de TeMfunctie en ga er verder niet op door in het topic. Bedankt.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 15:14

Jongens het topic is net weer open en laten we de aannemer gewoon links laten liggen door niet meer op hem te reageren.
Persoonlijk vind ik dit topic erg nuttig en staan er mooie dingen te gebeuren laten we dat zo houden.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 18:59

Hemel wat een ellende! Ik kan me hier domweg nauwelijks wat bij voorstellen dat je in een klap bijna al je spullen op stal kwijt bent en ook nog grof moet betalen om terug te krijgen wat wel kan! Ik woon veel te ver voor die benefietdag maar wil graag helpen met spullen. Ik heb gelezen dat niet iedereen meer contact heeft maar als er mensen hier zitten van de stal die dringend iets nodig hebben bv peesjes, martingaal, halstertouwen oid pb me dan, dan kijk ik wat ik kan doen! Ik ga er wel vanuit dat iedereen eerlijk genoeg is om voor zichzelf te bepalen of hulp echt nodig is en niemand gaat voor "lekker gratis dus doe maar"