Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ziamara schreef:Hoe ik dat weet?
Nouja volgens mij als er 500 kilo achter je auto aan hangt, voel je dat. Aangezien ik het wel voel in onze bagger auto, als mijn paard een stap doet als we door de bocht gaan en haar evenwicht moet hervatten.
ziamara schreef:Hahaha, hoe kan je dat weten dat wij een bagger auto hebben, zo vanaf de zijlijn?
Procent schreef:xMarloes schreef:als je paard in de trailer staat, ''hangt'' er toch ook 500 kilo achter je autoo?
Dit dacht ik ook al.. Hoewel als er een paard over de weg gesleept word is het denk ik toch wel zwaarder.
Abrahams schreef:Vreselijk ongeluk. Ik kan niet zo goed bevatten dat je zoiets niet merkt. Je kijkt toch wel eens regelmatig in je spiegels en je zou toch wel iets moeten merken als je klep openvalt en je paard eruit komt. Verschrikkelijk ongeluk is het zeker...
__Elizabeth schreef:Abrahams schreef:Vreselijk ongeluk. Ik kan niet zo goed bevatten dat je zoiets niet merkt. Je kijkt toch wel eens regelmatig in je spiegels en je zou toch wel iets moeten merken als je klep openvalt en je paard eruit komt. Verschrikkelijk ongeluk is het zeker...
AMerikaanse trailer heeft geen klep.
Alleen 2 deuren die vastzitten paard stapt vanaf de grond naar binnen..
__Elizabeth schreef:
Dit bedoel ik dus..
dan merk je ook niet dat de klep open is. Maar moet je de deur wel open zien staan
Iets duidelijker: http://www.eastward.ca/utility/horse-tr ... 3-full.jpg