Laat dit nou eens een les zijn voor alle paarden eigenaren dat je je paard niet gratis moet aanbieden wanneer het beestje op is.
Ongelovelijk, heb beide paarden gevolgd tijdens hun dracht....Heeft Roelie trouwens ook een account op bokt?
Cayenne schreef:Wel ontzettend stoer van Roelie dat ze gewoon in beeld komt en tegen de handelaar durft te getuigen!Ken haar niet, maar ben het er mee eens !
HouvanPonys schreef:Ongelovelijk, heb beide paarden gevolgd tijdens hun dracht....Heeft Roelie trouwens ook een account op bokt?Zit inderdaad op Bokt maar account maken we om privacyredenen niet bekend, tenzij ze dat zelf wil
HouvanPonys schreef:Ongelovelijk, heb beide paarden gevolgd tijdens hun dracht....Heeft Roelie trouwens ook een account op bokt?idd, en ontzettend stoergadver, wordt misselijk van die verborgen camera beelden
Joto schreef:Amen Roelie!JG, hou je maar stil daarover, laten we aan de mods over heb al een PB verstuurd ja...Ben benieuwd...herken de stallen ook......
Gentlegiant schreef:is dat die meis die op die hengst rijd in verschillende topic's hieryep echt respect voor haar!!wel wat laat maar beter laat dan nooit er mee naar buiten komen!!
Jolliegirl schreef:moetkunnen schreef:ik heb dat rot mens op hyves, gatverIk heb eerder een ander vermoeden...maar ik zal mij wijzelijk stil houden...?Wijselijk ik heb ook een bepaalde gedachten
suze_ schreef:jeetje respect voor roelie zeg pfff. lijkt me doodeng Hier sluit ik mij helemaal bij aan!
Inderdaad Respect voor Roelie, blij dat er zulke mensen zijn!Verder inderdaad de site is verwijderd door de provider.
Cayenne schreef:Staat ze dat beest nou uit te schelden terwijl de merrie helemaal niets doet? dat dacht ik ook...
idd ik ook wel..marialva heb ik wel topics over gelzen volgens mij die hengst.. reed daar soms een klein meisje op?