Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jury schreef:en als iedereen een totilas wil fokken dan moet je volgens mij bij gribaldi zijn.
Hoe Tot zijn genen doorgeeft is nog maar afwachten.
Suzanne F. schreef:Kaja schreef:Weet jij dat wel zeker?
Zeker is alleen dat de zon elke dag opgaat en dat we een keer doodgaan.![]()
Lijkt me niet dat hij al eerder gedekt heeft. Dan hadden er vast wel geruchten over geweest.
Suzanne F. schreef:Kaja schreef:Dus ga je maar gissen, niet echt verstandig Suzanne!
Nu help je dus zelf geruchten de wereld in...
Waarom gissen? Het is algemeen bekend dat hij nog niet eerder is ingezet voor de dekdienst dus er zijn nog geen nakomelingen.
Geen giswerk dus.
Vudress schreef:Ik vind het suggereren dat het misschien niet zo is eerder gissen dan er vanuit gaan dat hij geen nakomelingen heeft.
Suzanne F. schreef:Vudress schreef:Ik vind het suggereren dat het misschien niet zo is eerder gissen dan er vanuit gaan dat hij geen nakomelingen heeft.
Precies, ik snap ook de logica van Kaja niet.
Er is altijd naar buiten gebracht dat hij nog nooit gedekt heeft en dus geen nakomelingen heeft.
Ik denk dat Kaja de betekenis van het woord gissen niet zo goed snapt.
Lante schreef:Kaja, naar alle waarschijnlijkheid heeft hij nog geen nakomelingen. Wat heb je aan een nakomeling van een hengst als je er geen papieren bij aanvraagt? Dan ga je toch op zijn minst er een reg. B papier bij aanvragen en dan is het dus al bekend dat die nakomeling er is. Op papier heeft hij geen nakomelingen, dat is gewoon op te vragen bij het stamboek.
De enige die hier aan het gissen is en geruchten de wereld ingooit, dat ben jij...
En ik vind dat je Suzanne F onterecht aanvalt. Ze zegt wel degelijk zinnige dingen, en dat kan ik helaas niet van iedereen hier zeggen (ik noem geen naam).
Suzanne: Negeren
Kaja schreef:Ollright liep al lang en breed op de wereld te huppelen voordat Rubiquil werd ggk hoor en zo ken ik er nog wel meer...