Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paardentango schreef:Als je de moeite niet wil nemen om iets op te steken over een tweetal landen waar wel wilde paarden leven en de verschillende ervaringen daarmee.
Citaat:Deze man vindt namelijk dat de wolf en de lynx prima geïntroduceerd zouden kunnen worden in Nederland om bv. kadavers op te eten of een te veel aan reeën en bv. dus Konikpaarden te doden.
Citaat:denk dat er dan niet over de gevolgen op lange termijn nagedacht wordt. En iets te veel vanuit het "ach wat zijn het toch mooie beesten" (want dat ZIJN het ook) idee...
evdpanne schreef:Dierenbescherming doet trouwens ook niets.... Bij ons achter de stal op een landje van de gemeente staan twee shetlanders (merrie en hengstenveulen), ze worden niet verzorgd door de eigenaars en kunnen nergens bij. Dierenbescherming is geweest en die vond ze er goed bij staan. De beestjes hebben echt niks te eten of te drinken....
Ik heb vanmiddag met iemand van stal de shetjes op een ander land gezet bij de schapen, die worden bijgevoerd door de staleigenaar dus kunnen ze daar met mee eten. Of die er blij mee is weet ik niet maar ach hij zal ze niet weer verhuizen. Dierenbescherming doet niks, het is niet erg genoeg. En gemeente doet ook niks... Geloof me er is genoeg gebeld
.