Alet74 schreef:@janine1990: aan boer-zijn zitten sowieso veel regeltjes vast. Ik heb veel respect voor hen die het blijven volhouden.
Ik denk als wij meer geld voor kwaliteit willen uitgeven, dat het wel goed komt. Dan maakt het op den duur niet meer uit dat er zoveel regeltjes, wij betalen er wel voor. Ik betaal toch liever voor het vlees van een koe die lekker buiten heeft geleefd, dan voor een opfokdier.
Klopt helemaal, heb ook zeer veel respect voor de boeren, en offtopic vind ik dat men het nut van boeren veel te weinig inziet. Valt behoorlijk te betreuren.
Mestquota etc zijn wel van belang voor ons, het gaat niet alleen om de overlast die het oplevert, maar ook om ons milieu. Amoniazuren en dergelijke moeten we eigenlijk liever niet in onze bodem willen hebben. Willen we ook uit de kraan kunnen blijven drinken...
Het voor een dubbeltje op de eerste rij, tsjah.... veel keus heb je niet in deze tijden...
En dat mensen dik worden van vlees, laat me niet lachen zeg...

Overal waar 'te' voor staat is slecht voor je. Te veel vlees, te vet vlees...
Denk eens aan wat we bij ons vlees eten, vrachten mayonaise, een lekker stukje boter voor een lekkere jus.
NEE DAAR WORDEN WE NIET DIK VAN HOOR...

Kijk eens naar de grote en het assortiment van winkels vandaag de dag en vergelijk deze eens met winkels van 30-50 jaar terug... En naar het BNP in die verschillende tijden.
Nee, dat is echt niet alleen vlees...

En al eens bedacht dat dik zijn tegenwoordig erger is dan vroeger? We kennen nu de gevolgen hiervan en het straatbeeld dat we graag willen zien wordt door de verschillende media gecreeerd...
Nee, niet door vlees