Caira schreef:film is inmiddels vernieuwd!
kan iemand voor mij het laatste stukje vertalen? Die meneer in pak.
Helaas is hier op stage het geluid te slecht...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaasje schreef:ooh wat erg voor het paardje,,
krijgt hij nou bij elke stap een tik![]()
ze slaat dat arme paardje zoveel en dan nog heeft ze rechten zodat haar naam niet bekend word![]()
zo oneerlijk !
ik vind dat iedereen moet weten wie die bruut is
Speedster schreef:@Yamcha: zou jij als je er getuige van was dat iemand bijvoorbeeld zijn hond in mekaar stond te schoppen ook denken: "die ga ik aanklagen en ik ga het recht op zijn beloop laten"? Op zo'n moment grijp je toch in (tenminste ik denk en hoop dat ik dat wel zou doen). Achteraf met represailles komen, daar heb je gelijk in, zou niet echt handig en verstandig zijn, maar ook daarvan kan ik me voorstellen dat sommigen zich niet zouden kunnen inhouden, vooral als ze het van zo dichtbij hebben meegemaakt dat het ze persoonlijk raakt. En roepen en doen zijn nog altijd twee verschillende dingen.
rowo schreef:Als ik de paarden vergelijk zijn het ten eerste natuurlijk beide vossen. Daarnaast lijken ze dezelfde bles te hebben (beide wat uitlopend tussen de ogen. Ze hebben beide hoge witte benen, maar bij het oudere filmpje is het slecht te zien, maar lijken de aftekeningen aan de achterbenen iets minder hoog te zijn. Niet 100% dus dat het dezelfde is.
melaniepk schreef:Het gaat mij om de manier waarop het gebeurt. Ik had gehoopt dat er toch wat meer beschaving en redelijkheid zou zijn. Soms is het erg wijs om over je woorden na te denken voor je ze neertypt..... eens geschreven, blijft geschreven.....Yamcha ik denk dat de mensen hier hun woede gewoon uiten door woorden en dat jij het allemaal net even te serieus neemt
Yamcha schreef:Super van je! Vind het wel vreemd eigenlijk dat je als paardeneigenaar iemand met zo'n geschiedenis bij je paard laat, of het nu hetzelfde paard is of niet.....
rowo schreef:Yamcha schreef:Super van je! Vind het wel vreemd eigenlijk dat je als paardeneigenaar iemand met zo'n geschiedenis bij je paard laat, of het nu hetzelfde paard is of niet.....
Ik vrees dat het gewoon 1 van haar zelf is...
MandyR schreef:Het is mij niet helemaal duidelijk wanneer deze beelden zijn gefilmd. Of het voor of na haar verhuizing is. Wat mij wel duidelijk is, is dat ze hier de autoriteiten op de hoogte gaan stellen.
Als het in Duitsland gefilmd is krijgt ze waarschijnlijk een "foei, dat mag je niet meer doen hoor en nog een prettige dag verder." Als het al zover komt.
Als het hier gefilmd is, krijgt ze waarschijnlijk een flinke boete en een ontzegging voor het houden van levende dieren. Een gevangenisstraf geloof ik niet in omdat het maar de 2e keer (met bewijs) was. En de 1e keer in het buitenland dus dat telt niet echt mee.
Klinkt erg cru maar zo is het wel helaas.
avaluna schreef:kaasje schreef:ooh wat erg voor het paardje,,
krijgt hij nou bij elke stap een tik![]()
ze slaat dat arme paardje zoveel en dan nog heeft ze rechten zodat haar naam niet bekend word![]()
zo oneerlijk !
ik vind dat iedereen moet weten wie die bruut is
Naam is echt wel heel gemakkelijk te achterhalen, toch?!
detour schreef:Dat is Anky.
rowo schreef:Ze is gewoon niet helemaal 100 ofzo.. Ik snap het idd ook totaal niet. Dit heeft niks meer met liefde voor de sport en de paarden te maken. Laat ze zich op een boksbal ofzo af gaan reageren.
detour schreef:Dat is Anky.