Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Siersma schreef:Ze hebben eindelijk Owen in laten slapen, melden ze zelf op instaModeratoropmerking:Bericht verwijderd.
Babootje schreef:Siersma schreef:Ze hebben eindelijk Owen in laten slapen, melden ze zelf op instaModeratoropmerking:Bericht verwijderd
Rocamor schreef:Dat vind ik een onnodige opmerking. Wij weten niet of dat geld voor de iphone van de donateurs komt.
Owen is (was) dat shetje dat stok- en stokkreupel was (en bleef) en waarvan en filmpje was waar ze van pzb trots waren hoe ie liep (terwijl ie daar nog steeds dramatisch liep?). Samen met zo'n andere pony die 1 voorbeen ontlastte?
Afanaisa91 schreef:Ik hoop vooral dat ze hier zelf van willen leren, dat hb wat meer kan omvatten dan ‘een beetje op de suikers letten’.
Rocamor schreef:Wat dat betreft kunnen ze heel veel van Horse Plus leren. Die kopen alles op aan zielepieten en laten inslapen wat nodig is. Die dieren krijgen nog een middag "van hun leven" met lekkers en liefs en krijgen daarna de last act of kindness.
darkadia schreef:Ze geven aan dat er meerdere dierenartsen betrokken zijn bij Owen en dat zij de laatsten zullen zijn die een dierenarts advies in de wind slaan… en dat ze de reacties vervelend vinden omdat wij allemaal geen afgestudeerde dierenartsen zijn.
Alsof andere behandelaren geen kennis hebben van ziektes en anatomie en paarden gedrag. Helaas zijn dierenartsen ook niet alwetend. Jammer dat er in hun manier van reageren nog steeds niets veranderd is…
Maar ik ben blij dat het dier nu niet meer hoeft te lijden.