Sjees, dat die artsen echt niet lijken te snappen dat jij je zo niet prettig voelt...
Succes met wachten
Erpel
Geplaatst: 12-04-11 21:54
Moet je naar de internist of? Tsja, het is natuurlijk geen acute situatie. Je kan hoogstens in een ander ziekenhuis kijken of je eerder aan de beurt bent..
Geen idee hoeveel km ik heb gelopen, iig 20 minuten pas.. Ben net weer begonnen Vorige keer moest ik stoppen ivm mijn knieën.... Bij mij dachten ze toen ook artose.. Foto's gemaakt en gelukkig niets op te zien, maar het doet nog steeds zeer met lopen.
Erpel
Geplaatst: 12-04-11 23:30
Het is erg stil aan de overkantjes ergens in Nederlandje...
Oh, dan valt het nog wel mee vandaag Moet jij voor 1 uur les trouwens naar school komen? Ik niet Maar dat ligt er bij ons aan hoe lang je moeg fietsen.. Als je langer fietst dan les hebt, hoef je niet te komen. En ik fiets een half uur, dus voor 50 min les hoef ik niet te komen
Ik weet niet precies hoe dat werkt, volgens mij ligt de grens op een bepaald aantal km dat je moet fietsen.. Maar er zijn ook leerlingen die met de bus/brommer komen.. Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik weet wel dat als ik maar 1 uur les heb, dat ik niet hoef te komen