Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rizette schreef:friezenfan2 schreef:Dat willen ze niet zeggen en ze vragen ook of niemand de naam wilt noemen. Maar we moeten het wel allemaal melden bij 144.
Zijn dus een hetze aan het voeren tegen die manege? PZB heeft toch directe contacten met dierenpolitie enz. waarom moeten dan andere mensen de aangifte doen dat kan PZB toch zelf ook doen? Rare constructie maken ze er van. Zul je zien dat er mensen aangifte gaan doen terwijl ze er nog nooit geweest zijn.
Myka schreef:Nou, bij die foto’s kan iedereen wel bedenken dat ze mager zijn denk ik.. ik snap ook wel dat men dan met de handen in het haar zit, als de dierenpolite etc. niet doet.
Dreamboy schreef:Myka schreef:Nou, bij die foto’s kan iedereen wel bedenken dat ze mager zijn denk ik.. ik snap ook wel dat men dan met de handen in het haar zit, als de dierenpolite etc. niet doet.
Blijkbaar zijn er toch mensen die het niet zien want die paarden lopen gewoon nog in de manegelessen. Mensen die het wel zien stappen niet op zo'n paard. Dat hoop ik in ieder geval.
Earth schreef:Ja en ik schrik daarvan, want ik ken de manege vanuit het verleden. En ik kon heel goed met de eigenaar. Altijd wel een aparte man, maar dat het zo ver zou komen kan ik me niet voorstellen. Nou vind ik die vieze stallen ietwat overdreven, niet omdat ik dat goedkeur, maar omdat ik denk dat het niet de enige stallen zijn die vies zijn hier in Nederland.
Ik hoop dat het allemaal meevalt, en dat er wordt overdreven of onjuiste info wordt verstrekt. Daarmee keur ik wat ik zie niet goed, even voor de duidelijkheid.
MarjanB schreef:Vind die Gore stallen wel een probleem. De magere paarden, tja zijn die net nieuw? Bedoel van die import volbloeden zijn vaak wat dun. Er mist heel veel context. Maar goed ik ken het bedrijf niet maar bij het verhaal en foto’s denk ik vooral in vragen ..
Duality schreef:MarjanB schreef:Vind die Gore stallen wel een probleem. De magere paarden, tja zijn die net nieuw? Bedoel van die import volbloeden zijn vaak wat dun. Er mist heel veel context. Maar goed ik ken het bedrijf niet maar bij het verhaal en foto’s denk ik vooral in vragen ..
Ik ken deze man en zijn bedrijf helaas wel. En hij verkondigd gewoon doodleuk aan iedereen die t wil horen dat ie zn paarden "gewoon niks te vreten geeft dan zijn ze tenminste braaf in de lessen"Dusja, hij houd ze bewust zo.
Cowgirl schreef:Ik lees al van het bgin af aan mee en blijf dit toch een bizarre constructie vinden.
Staat het ook in het contract dan dat je alleen met toestemming van PZB een paard mag laten inslapen?