Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sammie schreef:Blijkbaar heeft Gal voor een andere tactiek gekozen of niet voldoende of heeft het te weinig geholpen. Ik vind het gewoon te makkelijk gezegd om dan maar even meer tijd te steken is X of Y.
fokfanaat schreef:horsies5 schreef:Uiteraard relatief bedoeld.. t zijn beide toppaarden maar arlando laat voice nu ver achter zich.. daar doelde ik op..
Wat betreft km heb je ook gelijk maar ik vind het zo frapant dat voice 1e reserve was en arlando 2e terwijl arlando zich dus beter kon voorbereiden omdat edward met undercover bezig was..
voice staat wel te boek als 1e reserve, maar komt natuurlijk alleen in actie bij uitvallen van undercover.
ik begrijp wel dat ze de ervaren edward er wel bijwillen.
Voice kan ook gewoon 75% lopen
Amaryllis schreef:Geen cap, maar een te klein hoedje in zijn geval haha!
Janine1990 schreef:HorseTimeXL schreef:http://nos.nl/video/691473-gal-was-het- ... kwijt.html
hier de reactie van gal op zijn proef.
Gal: ja hij moet het gewoon leren, maar het is wel een beetje jammer dat die het hier allemaal moet leren.
Het is zo'n eerlijke man , maar blijft sneu natuurlijk.
Jeeeeutje, wat ziet hij er uit als een ontplofte laborant!!![]()
Wel een leuke reactie van hem!
Janine1990 schreef:Sammie schreef:Blijkbaar heeft Gal voor een andere tactiek gekozen of niet voldoende of heeft het te weinig geholpen. Ik vind het gewoon te makkelijk gezegd om dan maar even meer tijd te steken is X of Y.
Oh ik doel niet zo zeer op Gal alleen hoor. Meer in het algemeen.
Maar Gal en Minderhoud zijn natuurlijk wel de ultieme voorbeelden. Die hebben niet zo maar een tweede paard, die hebben gewoon hartstikke goede tweede paarden.
Painted Black als 'tweede paard' van Anky bij Salinero had in die tijd (en heeft nog steeds) lang niet die mogelijkheden die de tweede paarden van deze heren hebben!
En wat voor tweede paard heeft Adelinde? Die heeft nog niet bewezen dat ze twee keer een paard naar de GP kan opleiden... Daniëlle heeft Badari nog maar PSG lopen volgens mij.
Dus voorlopig moeten we het qua ruiters echt hebben van Gal en Minderhoud. Die kunnen paarden kennelijk opleiden. Maar waar staan we over 2 jaar in Londen?
Undercover is dan 15, kan prima.
Johnson is dan 14, ook geen probleem. Maar is ook dekhengst. Is dat een goede vaste teamwaarde? Heeft ook wel wisselend gepresteerd.
Arlando heeft onwijs veel potentie en laat echt een stijgende lijn zien.
Parzival is dan 19!!! Ik heb er een hard hoofd in dat hij Rio haalt.
Siro is dan waarschijnlijk 17, dus zien we een volgend WEG ook niet terug...
Waar is de aanwas van nieuwe paarden? Het kan natuurlijk snel gebeuren hoor, maar op dit moment... Mwah... ik weet het niet... Aanwas van nieuwe paarden is natuurlijk lastig als je je op je huidige beste paard focust.
ynskek schreef:Ik heb Adelinde vorig jaar februari zien rijden op de terugkomdag voor FNRS juryleden... daar had ze een vrij jong paard mee dat ze in een jaar naar ik geloof inter gereden had.. of psg
Janine1990 schreef:[
Johnson is dan 14, ook geen probleem. Maar is ook dekhengst. Is dat een goede vaste teamwaarde? Heeft ook wel wisselend gepresteerd.
Arlando heeft onwijs veel potentie en laat echt een stijgende lijn zien.
Parzival is dan 19!!! Ik heb er een hard hoofd in dat hij Rio haalt.
Siro is dan waarschijnlijk 17, dus zien we een volgend WEG ook niet terug...
Waar is de aanwas van nieuwe paarden? Het kan natuurlijk snel gebeuren hoor, maar op dit moment... Mwah... ik weet het niet... Aanwas van nieuwe paarden is natuurlijk lastig als je je op je huidige beste paard focust.