Ladybird schreef:Giolli schreef:Nee, vriendelijk bedankt. Das wel goed voor je Ik denk het juist niet.
ik heb ook maar meegedaaneen ban ga ik alleen echt niet overleven haha, zwaar verslaafd. avatar maar gelijk even opgeslagen op de pc voor de zekerheid
Giolli schreef:Magrathea schreef:Ik wilde mijn naam aanpassen naar mijn kleurtje. Maar dat mag nu niet Hopelijk straks weer wel Haha, echt? Heb je een pb gestuurd of je alsje alsje alsjeblieft je zwartje terug mag?Oooo ik bedoelde mijn OS! Niet mijn naam!
sandorra schreef:Ik vewacht nu een onderschrift/ of ondertitel......Maar ben ook blij met wat anders......Ook met een ban?
Wordt wel weer terugveranderd hoop ik..De bans kunnen ze mooi gebruiken om bokt een makeover te gevan haha.
Murthul schreef:19LindA83 schreef:jeeeej een nieuw onderschrift!!!!Wat jij hebt is een ondertitel Maar nu ook echt een onderschrift gewonnen... wat een bofkont ben ik toch!
elizexbeau schreef:Doe je automatisch mee met alle drie de lotingen?Dat is al vaker gevraagd (zoekfunctie) maar het antwoord is nog steeds ja.
Giolli schreef:elizexbeau schreef:Doe je automatisch mee met alle drie de lotingen?Dat is al vaker gevraagd (zoekfunctie) maar het antwoord is nog steeds ja. Sterker nog, het staat in de OP