Freekers schreef:Maar ff over die meeting; Hoe kunnen we die zo centraal mogelijk houden dat verdwaalde tweakers ook kunnen reageren?
Sowieso een bericht op tweakers, denk ik?
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
milou123 schreef:Quad schreef:Loose, niet zo ons allemaal over een kam scheren hè :'(
Edit: Nu match met jou, tijd om even een streng doch rechtvaardig gesprek te voeren.![]()
Wel lief voor d'r zijn he!
Anders krijg je met mij te maken.
milou123 schreef:I told you, be nice to her.....
Overigens, mijn naam afkorten, en alle bijnamen etcetera heb ik nooit problemen mee. Behalve met Mil, dus wil je dat aub achterwegen laten? Alvast bedankt.
jiehaaa schreef:Freekers schreef:Maar ff over die meeting; Hoe kunnen we die zo centraal mogelijk houden dat verdwaalde tweakers ook kunnen reageren?
Sowieso een bericht op tweakers, denk ik?
knaasje schreef:Mensen, waarom denkt iedereen dat ik een troll ben?
imd schreef:Ik vind het echt super leuk! Ik hoop dat het nog ff blijft want ik had wat leuke chats en het zou zonde zijn als die morgen weg zijn
Of iig dat opgeslagen wordt met wie je chatte, dat je nog ff een waarschuwing krijgt en die mensen kunt opslaan ofzo
Loose schreef:Quad schreef:Loose, niet zo ons allemaal over een kam scheren hè :'(
Edit: Nu match met jou, tijd om even een streng doch rechtvaardig gesprek te voeren.![]()
Jullie zijn toch allemaal hetzelfde?
deus_ex schreef:Alle paardenmeisjes dan ook?
MueR schreef:imd schreef:Ik vind het echt super leuk! Ik hoop dat het nog ff blijft want ik had wat leuke chats en het zou zonde zijn als die morgen weg zijn
Of iig dat opgeslagen wordt met wie je chatte, dat je nog ff een waarschuwing krijgt en die mensen kunt opslaan ofzo
Mogelijk kunnen we nog wel iets regelen met een export van je chats mocht de boel afgesloten worden.
Dat gezegd hebbende, een aantal mensen maakt het wel erg bont met dingen die op Tweakers (en hier ongetwijfeld ook) niet door de beugel kunnen. Ik zou het persoonlijk op prijs stellen als men aan het volgende denkt: om dit mogelijk wat langer online te houden is de medewerking van zowel Bokt als Tweakers nodig. Indien er veel "grensoverschrijdend gedrag" is, zal er veel minder animo voor zijn vanuit de organisatie van beide sites. Nu krijgen jullie Bart misschien nog wel om met al jullie charmes, de "corporate machine" van Tweakers is daar minder gevoelig voor.
MueR schreef:imd schreef:Ik vind het echt super leuk! Ik hoop dat het nog ff blijft want ik had wat leuke chats en het zou zonde zijn als die morgen weg zijn
Mogelijk kunnen we nog wel iets regelen met een export van je chats mocht de boel afgesloten worden.
Dat gezegd hebbende, een aantal mensen maakt het wel erg bont met dingen die op Tweakers (en hier ongetwijfeld ook) niet door de beugel kunnen. Ik zou het persoonlijk op prijs stellen als men aan het volgende denkt: om dit mogelijk wat langer online te houden is de medewerking van zowel Bokt als Tweakers nodig. Indien er veel "grensoverschrijdend gedrag" is, zal er veel minder animo voor zijn vanuit de organisatie van beide sites. Nu krijgen jullie Bart misschien nog wel om met al jullie charmes, de "corporate machine" van Tweakers is daar minder gevoelig voor.