Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EmmaVZ schreef:ThinkCreativ schreef:
Hmm, kun je er nog gebruik van maken als je Bokt niet meer op kan? Anders gewoon even hierop klikken.
Hee, jou ken ik nog wel. Paste je hele naam niet voor de bokt-gebruikersnaam?
SilverStorm schreef:ThinkCreativ schreef:Leeftijden kloppen helaas ook niet. Er zijn er een hoop van 13 die toch echt ouder zijn!
janiemand wil met me praten daardoor
Loose schreef:Hahahah ik heb een echte nerd gevonden!Ik vroeg aan iemand of ie een bril had en toen kwam er een heel wetenschappelijk verhaal over de lens van het oog (heeft ie vast van internet maar hij zegt dat ie het uit zn hoofd doet
). Toen zei ik dat ik pi kende, dat stuk ervan wat je rekenmachine weergeeft. En nu zegt hij dat het maar een benadering is en een heel verhaal erachter.
![]()
Loose schreef:Hahahah ik heb een echte nerd gevonden!Ik vroeg aan iemand of ie een bril had en toen kwam er een heel wetenschappelijk verhaal over de lens van het oog (heeft ie vast van internet maar hij zegt dat ie het uit zn hoofd doet
). Toen zei ik dat ik pi kende, dat stuk ervan wat je rekenmachine weergeeft. En nu zegt hij dat het maar een benadering is en een heel verhaal erachter.
![]()
milou123 schreef:Loose schreef:Hahahah ik heb een echte nerd gevonden!Ik vroeg aan iemand of ie een bril had en toen kwam er een heel wetenschappelijk verhaal over de lens van het oog (heeft ie vast van internet maar hij zegt dat ie het uit zn hoofd doet
![]()
Heb jij weer.![]()
milou123 schreef:Loose schreef:Hahahah ik heb een echte nerd gevonden!Ik vroeg aan iemand of ie een bril had en toen kwam er een heel wetenschappelijk verhaal over de lens van het oog (heeft ie vast van internet maar hij zegt dat ie het uit zn hoofd doet
![]()
Heb jij weer.![]()
Loose schreef:Ik heb net nog 1 wijsgemaakt dat ik zn overbuurvrouw was. Ik vroeg of ie een bril had en dat had ie (wat wil je op een nerd forum) en toen vroeg ie hoe ik dat wist want op zijn profielfoto had ie geen bril op. Dus ik zei dat ik hem altijd naar het station zag fietsen, wat naar links was gezien vanuit mijn huis wat ook nog klopte.
En toen ben ik maar gestopt met pesten.
Loose schreef:milou123 schreef:Heb jij weer.![]()
Ik heb net nog 1 wijsgemaakt dat ik zn overbuurvrouw was. Ik vroeg of ie een bril had en dat had ie (wat wil je op een nerd forum) en toen vroeg ie hoe ik dat wist want op zijn profielfoto had ie geen bril op. Dus ik zei dat ik hem altijd naar het station zag fietsen, wat naar links was gezien vanuit mijn huis wat ook nog klopte.
En toen ben ik maar gestopt met pesten.
Quad schreef:Nieuwe variant van 4 uur cup a soup?
Met cafeïne?
ShamalArabs schreef:Freekers schreef:Middernachtsoep iemand?
soep? milkshake, big mac, pizza: primamaar soep?
SilverStorm schreef:Freekers schreef:Maar ff over die meeting; Hoe kunnen we die zo centraal mogelijk houden dat verdwaalde tweakers ook kunnen reageren?
en vergaloppeerde bokkers