Noujaa, helemaal int noorden Bij L'warden in de buurt En nee, ik fiets niet zo hard, dus het zou best nog wel eens kunnen dat ik pas volgende week aankom
Ach, ben ik inmiddels ook weer opgedroogd van die regenbui hier, kan ik zo weer naar huis
Datjaa
Geplaatst: 12-04-11 00:06
Ach, het lijkt me serieus wel leuk om als ik ooit weer tijd heb, in de zomervakantie, naar het zuiden te fietsen en leuke mensjes te meeten
En mijn ma is nog niet terug.. Die was even naar oma toegegaan, omdat het daar niet zo goed mee ging En moet morgen ook nog naar een begravenis.. En 2 toetsen maken. #bahwateenleven.
Datjaa
Geplaatst: 12-04-11 00:09
Maar ik kwam nog wel even een geniale spreuk tegen: Every exit is an entrance somewhere else.
Erpel
Geplaatst: 12-04-11 00:11
Precies Ik heb zelf ook een hele rot periode gehad.. Alles kwam tegelijk. Maar overal komt de zon weer op, hoe donker de periode ook is.
Datjaa
Geplaatst: 12-04-11 00:18
Dat zijn ook erg mooie woorden, dankjewel
En ik weet natuurlijk niet wat jij hebt meegemaakt, maar inderdaad, alles komt altijd tegelijk! En ik zit er op dit moment gewoon even een klein beetje doorheen.
Datjaa
Geplaatst: 12-04-11 00:24
Maar dat heeft iedereen vast wel eens.. Rot periodes & dipjes. Have you ever been alone in a crowded room?
Ik weet wel beetje hoe je voelt. Maar blijf positief en krop het niet op.
En natuurlijk succes morgen met je tentamens!
Datjaa
Geplaatst: 12-04-11 00:33
Dankjewel! & Ik ga zo maar -proberen te- slapen, dat heb ik de laatste tijd ook niet meer normaal kunnen doen.
En ik zeg de hele tijd 1 juli is mijn datum! Dan heb ik alle examens & herkansingen ook gehad. Want ik denk nu ook wel dat de examenstress een groot deel uitmaakt van de rot periode.