Denk dat het paard nu belangrijker is dan het zadel God wat heeft Mark Tod geweldig gereden, en wat zit alles dicht bij elkaar zeg... Morgen kan echt alles nog gebeuren. Gaat om 1 balk hangen.
CarpeDiem schreef:Dat zadel heeft zeker ook nix gekost. Wordt op de grond gesmeten Hahaha dat dacht ik ook al!
Ik vond het prachtig om te zien. Alleen jammer van die valpartijen, sommige waren best creepy. Hopelijk komt alles goed met die ruiters en paarden.Nu maar eens eten en douchen.
Margriet_ schreef:CarpeDiem schreef:Dat zadel heeft zeker ook nix gekost. Wordt op de grond gesmeten Hahaha dat dacht ik ook al! inderdaad. Wordt 1 x in de 4 jaar gebruikt hè
ik wil die vallen weleens zien, heb ze állemaal gemist en hoor allemaal enge verhalen over voeten die in beugels blijven hangen.
Is er meer bekend over de gevallen paarden en ruiters? Geen ernstige verwondingen afgezien van het gebroken been van de (Canadese?) Amazone?
Pizzazz schreef:Is er meer bekend over de gevallen paarden en ruiters? Geen ernstige verwondingen afgezien van het gebroken been van de (Canadese?) Amazone?is het been gebroken?