Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:pillow schreef:SBB moet gewoon het hele gebied afsluiten voor de mens. En de bijvoerders forse boetes geven, waar bemoeien ze zich mee.
Seventje: er zijn heel wat particulier gehouden paarden die er behoorlijk erger bij staan dan de koniks in de ovp. Dit is althans mijn mening, zoals het jouw mening is (en geen feit!) dat de koniks in de ovp het slecht hebben of er slecht bijstaan.
Ik denk dat legio particulier gehouden paarden per direct zouden willen ruilen, inclusief hongerdood.
se7entje schreef:Nikass schreef:Seventje: er zijn heel wat particulier gehouden paarden die er behoorlijk erger bij staan dan de koniks in de ovp. Dit is althans mijn mening, zoals het jouw mening is (en geen feit!) dat de koniks in de ovp het slecht hebben of er slecht bijstaan.
Ik denk dat legio particulier gehouden paarden per direct zouden willen ruilen, inclusief hongerdood.
Dat laatste ben ik niet met je eens, hoewel er bij sommige gehouden dieren nog genoeg verbeterd kan worden geloof ik nooit dat er maar 1 zou willen verhongeren of onthouden worden aan de nodige zorg.