Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fokfanaat schreef:horsies5 schreef:Wat een onderschatting was dat he! Voice is een aanfluiting vergeleken met dit
tja onderschatting, het blijven levende dieren
bij de selectie had arlando een slechte dag en voice nu.....
CalvinenGino schreef:Hoe was diederik zijn ontlading na het afgroeten, mijn verbinding viel net weg op het einde..
Heb 3 kwart vd proef gezien.
1 woord: WAUW!!!
Ben benieuwd wat de toekomst brengt! RIO!!
N0a schreef:Remark schreef:Jeetje wat een topper zeg!!
Maaruhh is bij jullie het beeld af en toe ook zo slecht van de nos livestream? Of licht dat aan mijn internet verbinding?
Soms, dan maak ik hem weer ff klein en dan weer op groot scherm. Dan is het beeld daarna weer prima.
FriesWytske schreef:En weer een relletje. Er was een gerucht dat Edward niet van start zou gaan in de Special. Kwam uit het Duitse kamp vandaan.
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... etten.html
Tot slot waren er vooraf geruchten dat Edward Gal niet van start zou gaan met Glock’s Voice. Ze kwamen uit het Duitse kamp. Ernes zucht er eens diep bij. ‘Ik snap niet waarom ze dat nu weer zo doen. Ze zijn altijd aardig als je met ze praat en dan moet het weer zo. Jammer.’
FriesWytske schreef:En weer een relletje. Er was een gerucht dat Edward niet van start zou gaan in de Special. Kwam uit het Duitse kamp vandaan.
http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... etten.html
Tot slot waren er vooraf geruchten dat Edward Gal niet van start zou gaan met Glock’s Voice. Ze kwamen uit het Duitse kamp. Ernes zucht er eens diep bij. ‘Ik snap niet waarom ze dat nu weer zo doen. Ze zijn altijd aardig als je met ze praat en dan moet het weer zo. Jammer.’
Annemiek80 schreef:anderzijds is het denk ik ook wel zo wat Laurens zegt: Hij heeft/had niets te verliezen
Zelf jong, jong paard, als reserve ruiter opgeroepen, schept wat minder hoge verwachtingen...
Maar ik zat met kriebels hier en hopen dat er geen (grote) fouten gemaakt zouden worden.
Zeer mooie proef!
N0a schreef:Meer mensen overigens die bij startlijsten hele tijd Sjef Janssen endurance zien rijden![]()
[ Afbeelding ]
SAKKIA schreef:Ach ja, heb je ons weleens over Totilas horen pratenDoen we niks voor de Duitsers onder hoor. We mogen ons zelf ook weleens in de spiegel aankijken. We zijn echt geen haar beter.
Ik denk ook dat van Solfhout misschien gedacht heeft: We gaan goed rondsturen en kijken waarhet schip strand. De druk en de lat liggen dan direct een stuk lager.....
Maar hij verdient het hoorHet stukje wat ik gezien heb, zag er goed en vriendelijk uit
![]()
Fijn paard om naar te kijken ook.