Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Calimero_ schreef:Als ze zoveel berichten krijgen als ze zeggen kunnen ze beter de adoptieprijs er meteen bij zetten, scheelt heel wat berichten en reageren denk ik.
StalNollie schreef:Ik vraag ook weleens om budget alvorens mensen de prijs weten. maar ga dan nooit daarboven als dat niet zo was. Maar dan kan ik gelijk het gesprek afkappen al voordat mensen 10 dingen gaan vragen.
Babootje schreef:Dreamboy schreef:Zijn ze nu ook al aan het fokken geslagen of zijn al die merries drachtig binnen gekomen? Zie ineens allemaal veulens voorbij komen op instagram.Moderatoropmerking:Bericht verwijderd
Daihyo schreef:Ik verbaas me vooral over de conditie van de volwassen paarden. Te dik (die shet, de bruine en de fjord met veulen lijken me echt gevaarlijk dik) of een enorm dikke buik dat lijkt op drachtigheid of wormen zoals de laatste van het rijtje foto’s.
Babootje schreef:Dreamboy schreef:Zijn ze nu ook al aan het fokken geslagen of zijn al die merries drachtig binnen gekomen? Zie ineens allemaal veulens voorbij komen op instagram.Moderatoropmerking:Bericht verwijderdDreamboy schreef:Ja, dat weet ik dus niet. Voor hetzelfde geld is er goed over nagedacht door wie die merries gedekt zijn. Maar dat zou zomaar kunnen.
Earth schreef:Er staat bij dat ze nieuw in de opvang zijn dus dan ga ik ervan uit dat ze niet zelf hebben gefokt. En er staat niet bij ieder paard bij dat het geen goed huisje heeft gehad, althans niet bij de dieren die herplaatst worden. Hoe het met deze zit weet niemand. Ben benieuwd of ze überhaupt uit Nederland komen.
Dreamboy schreef:Earth schreef:Er staat bij dat ze nieuw in de opvang zijn dus dan ga ik ervan uit dat ze niet zelf hebben gefokt. En er staat niet bij ieder paard bij dat het geen goed huisje heeft gehad, althans niet bij de dieren die herplaatst worden. Hoe het met deze zit weet niemand. Ben benieuwd of ze überhaupt uit Nederland komen.
Ik weet niet waar jij leest dat ze nieuw zijn maar op instagram staat dat er niet bij. En nee, niet bij elk paard staat dat ze geen goed huisje hebben gehad maar heel vaak toch wel.
Earth schreef:Dreamboy schreef:
Er staat bij dat ze nieuw in de opvang zijn dus dan ga ik ervan uit dat ze niet zelf hebben gefokt. En er staat niet bij ieder paard bij dat het geen goed huisje heeft gehad, althans niet bij de dieren die herplaatst worden. Hoe het met deze zit weet niemand. Ben benieuwd of ze überhaupt uit Nederland komen.
Ik weet niet waar jij leest dat ze nieuw zijn maar op instagram staat dat er niet bij. En nee, niet bij elk paard staat dat ze geen goed huisje hebben gehad maar heel vaak toch wel.