Fiffill schreef:Deze vind ik ook zo grappig, hij zat vast(ik heb hem er uiteindelijk tussen vandaan moeten halen
)
[ Video ]
Wat gaaf!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fiffill schreef:Deze vind ik ook zo grappig, hij zat vast(ik heb hem er uiteindelijk tussen vandaan moeten halen
)
[ Video ]
Lente schreef:Ratjessss
Fiffill schreef:Ratjes zijn ook leuk ja, maar dat is wel echt heel anders. Die zijn een stuk meer op jou gericht.
Jaime_ schreef:Wel geinig ik ben best wat enschedeers tegengekomen op de chatZelfs iemand uit mn eigen woonwijk haha.
Maar het is bedtijd
Krijgen jullie trouwens ook allemaal pb's?
Jaime_ schreef:Wel geinig ik ben best wat enschedeers tegengekomen op de chatZelfs iemand uit mn eigen woonwijk haha.
Maar het is bedtijd
Krijgen jullie trouwens ook allemaal pb's?
)
[ Video ]
Nemean schreef:[ Afbeelding ]
Nog een fotootje voor de liefhebber.. (en nee der is geen stront tussen de toetsen gekomen van m'n zus der laptop)
psychoclown schreef:Fiffill schreef:Loki is een hij
Maar ja, ze zijn nogal op zichzelf, niet gek veel interactie wat dat betreft. En het zijn nachtdieren dus in principe slapen ze gewoon de hele dag en de helft zal als je ze overdag wakker maakt ook gewoon meteen weer gaan slapen
Veel knaagdieren zijn slaapkoppen
psychoclown schreef:Fiffill schreef:Egels zijn geen knaagdieren, het zijn insecteneters (eigenlijk omnivoren, met een grote voorkeur voor insecten. Verder eten ze vlees (vaak aas), groenten, fruit, etc)
Weer wat geleerd