Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Lins_Vetra schreef:Ik zie ze allemaal met een oornetje op. Dat valt me normaal vanaf de tribune niet op. Ze doen m buiten de ring ook direct af. Wat is het nut daarvan? Vliegjes tegenhouden? Zitten er watten in tegen t geluid?
Niet allemaal hebben ze een oornetje op. Het kan inderdaad voor de vliegen zijn.
Als ze een oornetje op hebben moet hij af bij de bitten controle, omdat ze dan checken of er niet iets in zit om het geluid te dempen. Dat mag namelijk niet.
Janine1990 schreef:Adrienne93 schreef:Oh dat met 1 hand is echt een hogere moeilijkheidsgraad??
dacht dat het een grap was?
Natuurlijk is dat geen grap. Dat is echt zo.
Die Spanjaard deed wissels met één hand. Dat is echt niet zo makkelijk.
Kun je niet zo makkeijk tegenstrijdige hulpen geven. Lusitana schreef:Janine1990 schreef:
Natuurlijk is dat geen grap. Dat is echt zo.
Dat vind ik persoonlijk nou weer niet moeilijk met 1 hand, rijd je voornamelijk op gewichtsverplaatsing als je paard het een beetje doorheeft.
Zit me nu suf te piekeren wat ik wel moeilijker vind met 1 hand.
Ik ga als dingen niet lukken juist met 1 hand rijden...Kun je niet zo makkeijk tegenstrijdige hulpen geven.
Marjoow schreef:Beetje raar. Dan komt die 6% regel toch nu ook kijken??
Marjoow schreef:Ja ik vind dat er niet heel objectief gejureerd word. Diederik en Patrick zijn zwaar ondergewaardeerd. Jessica en Tinne overgewaardeerd, en Isabell overigens ook...
Lotus83 schreef:@julia ja genoeg concrete voorbeelden hier in topic maar ik ga niet persoonlijk mensen citeren
Ik zal het dan waarschijnlijk anders interpreteren. Lepeltje schreef:Waarom mag dat eigenlijk niet? Als dat voor die dieren fijner is, lijkt me toch vrij onschuldig.. Ik heb zelf altijd al suizende oren van dit soort dingen met harde muziek, een paard heeft nog veel gevoeliger oren.
Adrienne93 schreef:Janine1990 schreef:Natuurlijk is dat geen grap. Dat is echt zo.
Oh dat heb ik helemaal niet gezien... Dacht echt dat het een grapje was... heb er alleen 1tje voor het groeten de hand al af zien steken maar zag nu dat deze het ook deed ( ben hier nou ook weer niet heel erg in thuis)
Lepeltje schreef:Waarom mag dat eigenlijk niet? Als dat voor die dieren fijner is, lijkt me toch vrij onschuldig.. Ik heb zelf altijd al suizende oren van dit soort dingen met harde muziek, een paard heeft nog veel gevoeliger oren.
gabixcoen schreef:Marjoow schreef:Ja ik vind dat er niet heel objectief gejureerd word. Diederik en Patrick zijn zwaar ondergewaardeerd. Jessica en Tinne overgewaardeerd, en Isabell overigens ook...
Jaa... inderdaad.. jeetje wat een verschrikkelijke jury's vandaag.. Sorry, maar ik vind het zo naar dat je gewoon 3% te laag krijgt en de ander 3% te hoog.. Terwijl degene die het laagste scoort nog wel de beste kan zijn..
Maargoed, wat is juist. Wat maakt een 7 een 7 en een 8 geen 9.