Hans Peter rijdt in eerste proef 69,625%

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cyrina

Re: Hans Peter rijdt in eerste proef 69,625%

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:07

Citaat:
Cyrina schreef:
Citaat:
ja deze kan het echt niet... misschien geen andalusier meer de volgende keer?

Het is een lusitano

Maar daar ligt het juist NIET aan . Het paard sluit niet en deze rassen kunnen enorm sluiten, dit is juist waar ze hun punten op zouden kunnen halen. Maar ik denk dat dit land nog een beetje in moet halen op kennis van dressuur.

Hier sluit ik me bij aan!
Heeft Fuego al gelopen? Die kan het namelijk wèl!

Nee Fuego morgen als eerste!!!

Ik weet niet of jullie de dressuur van de eventing ruiters hebben gezien, maar daar reed Brazillie op een warmbloed en dat was nog veel dramatischer dan op de Lusitano's, dier sprong alle kanten op. Deze tuffen tenminste nog braaf door, hahaha

Maar eerlijk, ik vind de punten van Imke nog best hoog.

x_Staceyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:08

heb nu een fanfare volgens mij Lachen

sjorsie

Sullie97 schreef:
Misschien is dit wel niet een goede gedachte van mij: ze hadden Adelinde moeten laten starten.

aan hadden heb je niets

Patriesia

Ik vond de proef van Imke echt netjes..Die tong in het appuyement kon echt niet nee, dat was hoogstwaarschijnlijk een 2 en dat telt nog dubbel ook..maar de overgangen van de passage naar piaffe en van de passage naar stap waren super mooi.
Ook de pirouetten waren mooi klein en krachtig. en ook de 2-ers en 1-ers waren super mooi recht en grote wissels. Daarnaast heeft sunrise hele mooie uitgestrekte gangen waar veel paarden aan kunnen tippen.

Ik stoor me alleen aan het gezwiep van de staart! En die duitse jury zit echt wel opvallend laag.

En ze hadden Adelinde moeten doen? Dat is altijd achteraf, ik denk het niet Imke heeft veel meer ervaring, en waarschijnlijk al had
Nadine niet hoeven plassen had het beter gegaan, maar het blijven paarden! en hij moest het wel..dus.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:09

Ze heeft gewoon veel fouten gemaakt helaas. Ben enorm gecharmeerd van hoe Imke rijdt, maar dit was niet echt goed. Kan me voorstellen dat het duitse jurylid haar lager gepunt heeft. Vond persoonlijk de amerikaanse beter. Je zag het ook aan de rest van het team en aan Tineke, die waren er niet happy mee.
Maar goed ze heeft haar best gedaan en meer kan ze niet doen. Hoop voor haar dat ze het 'tong'probleem voor het individuele kampioenschap voor elkaar heeft

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 16:09