Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Backup schreef:Ik hoor nu net op de NL tv Nos nl 1 dat ze eerst softbal uitzenden en dan over schakelen naar de dressuur !
Backup schreef:Ik hoor nu net op de NL tv Nos nl 1 dat ze eerst softbal uitzenden en dan over schakelen naar de dressuur !
dan ga ik straks over naar de tv..
Klijntje schreef:Ik baal, moet om 15 uur naar mijn werk. Maar morgen kan ik in alle rust naar Anky en de rest kijken....gelukkigLekker kontje heeft dat paard
Ben blij dat ik vanmorgen alles al had gedaan op stal, kan ik nu lekker alles rustig afkijken.
.
suus_toes schreef:Hmmm, misschien kan ik Imke dan straks op TV zien, op mijn werkBackup schreef:Ik hoor nu net op de NL tv Nos nl 1 dat ze eerst softbal uitzenden en dan over schakelen naar de dressuur !
`
okédan ga ik straks over naar de tv..
. 
LIQUITA schreef:Klijntje schreef:Ik baal, moet om 15 uur naar mijn werk. Maar morgen kan ik in alle rust naar Anky en de rest kijken....gelukkigLekker kontje heeft dat paard
Ben blij dat ik vanmorgen alles al had gedaan op stal, kan ik nu lekker alles rustig afkijken..

Joto schreef:Pff denk dat ik nu de Nos maar eens ga mailen, ze laten al dik uur plaatjes zien van een paard, na de softbal blabla..Krijgen we nu weer zwemmen

Joto schreef:Nou ik bedoel maar, zal ze wel sturen dat een paardje in beeld geen overbodige luxe is, want als we wel goud winnen kunnen ze het wel uit zenden :/
Nu weer roeien.. lekker intressant